آیا «مارولز» صحنه پس از اعتبار دارد؟

MCU به طرز چشمگیری نحوه تماشای فیلم‌های پرهزینه را تغییر داده است، و ما را تشویق می‌کند تا در تیتراژ فیلم‌ها به امید صحنه‌های اواسط اعتبار و پس از اعتبار که همه چیز را از فیلم‌های کوتاه شوکه‌کننده گرفته تا نگاه‌های هیجان‌انگیز به فیلم‌های آینده آزار می‌دهند، بنشینیم.

همه چیز از این شروع شد مرد آهنی چه زمانی نیک فیوری با پد تونی استارک برخورد کرد. MCU با صحنه‌های پس از اعتبار برای هر فیلم بعدی ادامه داده است. نمونه های اخیر گنجانده شده است Ant-Man and the Wasp: Quantumania اشاره به لوکی فصل ۲و Guardians of the Galaxy Vol. 3 نگاهی به تیم جدید Guardians، که شامل آدام وارلاک (ویل پولتر) و فیلا (کای ذن) می‌شود، به ما می‌دهد.

مارولز این سنت را تا حد زیادی کاهش می دهد، زیرا هیچ صحنه پس از اعتبار ندارد. با این حال، فیلم هنوز هم نمایش داده می شود صحنه میان اعتبار که یک ضربه بزرگ با یک صحنه شگفت انگیز دارد. اما بعد از آن هیچ صحنه اضافی وجود ندارد.

به طرز عجیبی مارولز صحنه پایانی – درست قبل از پخش تیتراژ – مطمئناً مانند یک صحنه پس از اعتبار است که در آن یک داستان بالقوه اسپین‌آف/دنباله نمایش داده می‌شود. شاید این قرارگیری غیرمنتظره نشانه این باشد که مارول از خستگی تماشاگران از انتظار برای خرده داستان های ابرقهرمانی آگاه است.

با این وجود، نشستن در تیتراژ هرگز ضرری ندارد، حتی اگر هیچ صحنه ای در آن طرف منتظر شما نباشد. به این ترتیب، می توانید از هنرمندانی که زمان و تلاش خود را برای ایجاد هرج و مرج کیهانی صرف کردند، قدردانی کنید مارولز به زندگی

مارولز اکنون در سینماها است

موضوعات
مارول


منبع: https://mashable.com/article/the-marvels-end-credits-scene

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *