آیا مینی ون لوکس عجیب Oldsmobile، The Silhouette را به خاطر دارید؟

آیا مینی ون لوکس عجیب Oldsmobile، The Silhouette را به خاطر دارید؟

ماشین ها

آیا مینی ون لوکس عجیب Oldsmobile، The Silhouette را به خاطر دارید؟

توسط آندری ندلیا/۲۵ دسامبر ۲۰۲۳، ساعت ۶:۱۵ بعد از ظهر EST

Oldsmobile Silhouette در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک جایگزین کمی شیک‌تر برای وانت‌های مکانیکی مشابه پونتیاک و شورلت عرضه شد. نسل اول یک مدل نسبتاً مهم برای اولدزموبیل بود، زیرا اولین حمله سازنده به بخش رو به رشد مینی ون تحت سلطه کرایسلر بود، اما همچنین نمونه ای درسی از یک خودروی جنرال موتورز مهندسی شده با نشان است.

این خودرو تقریباً مشابه پونتیاک ترانس اسپورت و شورولت لومینا APV بود و تنها با جلوپنجره، نشان‌ها و چرخ‌های متفاوت آن از بیرون قابل تشخیص بود. فضای داخلی Silhouette تقریباً یکسان بود، با تفاوت‌های جزئی مانند آرم Oldsmobile Silhouette که در قسمتی از تزئینات روی درها و یک فرمان متفاوت نقش بسته بود.

در زمان عرضه، نسل اول Silhouette دارای یک موتور ۳٫۱ لیتری V6 با تنها ۱۲۰ اسب بخار بود. اولدزموبیل در سال ۱۹۹۲ یک موتور ۳٫۸ لیتری V6 قدرتمندتر را به عنوان آپشن اضافه کرد و در سال ۱۹۹۵ هر دو موتور را با موتور ۳٫۴ لیتری با توان ۱۸۵ اسب بخار جایگزین کرد.

ویژگی‌های لوکس اختیاری شامل تودوزی چرمی، درب کشویی برقی، سیستم صوتی ممتاز، و حتی یک بسته سواری سطحی است که یک کمپرسور متصل به کمک فنرهای عقب را اضافه می‌کند تا به خودرو کمک کند در هنگام بارگیری در یک سطح باقی بماند. حتی می توانید آن را با یک صندلی کودک داخلی که تا می شود تا یک صندلی با اندازه معمولی را نشان دهد، تهیه کنید.

قطعاً یک عنصر سایبری در طراحی Oldsmobile Silhouette وجود دارد، اما چیزی شبیه به آن نیست. تسلا سایبرتراک اخیراً رونمایی شده است. خیلی بیشتر شبیه است مینی ون هیوندای استاریایک وسیله نقلیه مدرن دیگر با طراحی سایبری.

نسل دوم خیلی عادی تر بود

Oldsmobile Silhouette آزمایشی بود که در نهایت برای جنرال موتورز سودی نداشت، بنابراین تولید نسل اول مدل را در سال ۱۹۹۶ پایان داد. نسل دوم Silhouette در سال ۱۹۹۷ وارد شد و به طور کامل نگاه آینده نگرانه سلف خود را برای چیزی بسیار محدودتر کنار گذاشت. . و غیر توهین آمیز

این خودرو از هر نظر بسیار بهتر و ایمن‌تر بود، اما ظاهری عمومی داشت، تقریباً مانند یک خودروی ژاپنی از جلو. همچنین بیشتر شبیه مینی‌ون‌های موفقی بود که کرایسلر تولید می‌کرد و نشان می‌داد جنرال موتورز همچنان در تلاش است تا از موفقیت رقیب خود تقلید کند.

جنرال موتورز آن را برای نسل دوم کمی باریک‌تر و کوچک‌تر کرد و برای جاده‌های خارج از آمریکای شمالی مناسب‌تر شد. نسل اول در اروپا موفق به فروش شد (به عنوان پونتیاک ترانس اسپورت)، و جنرال موتورز امیدوار بود که سبک معمولی نسل دوم به آن کمک کند خریداران اروپایی بیشتری نیز پیدا کند.

نسل دوم Silhouette شانسی برای تبدیل شدن به یک کلاسیک آینده ندارد، دقیقاً به این دلیل که شبیه هر خودروی دیگری است. با این حال، یک نمونه نسل اول که به خوبی نگاه شده است، ممکن است به دلیل طراحی جسورانه Dustbuster، روزی به یک کلاسیک ارزشمند تبدیل شود.


منبع: https://www.slashgear.com/1475455/oldsmobile-strange-luxury-minivan-silhouette-guide/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *