آیا می توانید موسیقی را با کیفیت ۸K بشنوید؟ وعده های نهایی با هدفون های نسل بعدی آن، بله می توانید

اوه، صوتی نهایی. من واقعاً می خواهم به “صدای ۸K” اعتقاد داشته باشم، اگرچه این یک چیز نیست.

وضوحی که به پیکسل در هر اینچ مربع اشاره می کند، به صورت شنیداری ترجمه نمی شود. کسانی که به کیفیت موسیقی خود اهمیت می دهند، معمولاً اصطلاح “صدای با وضوح بالا” را ترجیح می دهند که به عنوان چیزی بالاتر از ۱۴۱۱ کیلوبیت در ثانیه مشخص می شود، همچنین به عنوان “کیفیت سی دی” ۱۶ بیت/۴۴٫۱ کیلوهرتز نیز شناخته می شود.. آئودیوفیل ها در عمق بیت صوتی و فرکانس نمونه گیری کار می کنند، نه تعداد پیکسل هایی که در یک نمایشگر افقی برای وضوح بصری فشرده شده اند.

اما Final تنها نیست که می‌خواهد “تکامل کیفیت صدا” را از طریق کمی اصطلاحات جدید ترویج کند. آمازون موزیک به کیفیت پخش بالای خود به عنوان “HD” اشاره می کند. (همچنین چیزی در صدا نیست)، در حالی که اپل موزیک ترجیح می دهد گزاره های صوتی بهبود یافته خود را در دسته های “Lossless” و “Hi-Res Lossless” قرار دهد – که اگرچه از نظر کیفیت بسیار مناسب هستند، اما باز هم اصطلاحات کمی گمراه کننده هستند. زوج جزر و مد از جمله بندی های ظریف مصون نیست و گران ترین کیفیت پخش خود را “Max” (که در واقع تا ۲۴ بیت/۱۹۲ کیلوهرتز است) انتخاب می کند.

اما اجازه دهید صحبت در مورد برش های با وضوح بالا در هر یک از آنها را متوقف کنیم بهترین خدمات پخش موسیقی و به سراغ هدفون های جدید و زیبای Final بروید. ببینید، Final Audio ZE8000 MK2!

آنها به طور شگفت انگیزی به روز رسانی اولیه در شماره افتتاحیه فوریه ۲۰۲۳ ZE8000اما با توجه به لیستی از بهبودها و ترفندهایی که این شرکت در مدل افتتاحیه انجام داده است، نام MK2 بسیار موجه است.

اکنون گوش‌های جدید Shield Fin را در پنج گزینه اندازه (نفس عمیق) دریافت می‌کنید که با ANC فعال ۳۲ درصد افزایش انزوا و تناسب ایمن‌تر دارند. تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری برای بهبود نسبت سیگنال به نویز؛ امکان غیرفعال کردن ANC و سایر تنظیمات کنترل نویز؛ افزایش ۵ دسی بل به حداکثر صدا به علاوه به روز رسانی های برنامه Final Connect از جمله بهبود یافته “Volume Step Optimization” و قابلیت جدید چند نقطه ای.

و اگر می گوییم Final یک متخصص صدا با استعداد است، به زبان ساده می توان گفت: پنج ستاره ما را ببینید بررسی نهایی Audio UX3000 اگر نیاز به قانع کردن مهارت شرکت در قطع سیم ها از دنده شنوایی دارید.


تجزیه و تحلیل: Final Audio احتمالاً در اینجا به موفقیت رسیده است

آیا می توانید موسیقی را با کیفیت ۸K بشنوید؟  وعده های نهایی با هدفون های نسل بعدی آن، بله می توانید

مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌رحمانه که درست در خیابان من – روی کاغذ (اعتبار تصویر: صوتی نهایی)

اگر نسل اول ZE8000 بازخوردهای متفاوتی دریافت کرد، به نظر می‌رسد که حذف نویز ضعیف (به جای خود کیفیت صدا) مشکل اصلی بوده است. و با Qualcomm aptX و aptX Adaptive که هر دو در برگه مشخصات ذکر شده‌اند، روی کاغذ شنونده خوبی هستند.

ما هنوز نمی توانیم ZE8000 MK2 را تضمین کنیم (اگرچه در راه است – به زودی آنها را بررسی خواهم کرد) اما با توجه به ساختار درجه یک و نکات فراوان ارائه شده، دستیابی به مهر خوبی برای به حداکثر رساندن کیفیت صدا و حذف نویز ممکن است به خوبی انجام شود. همه به‌روزرسانی‌هایی باشد که نیاز دارند.

گفته می شود، اکثر مدعیان در این رقابت حضور دارند بهترین هدفون های حذف نویز راهنما می تواند در اینجا بیشتر از ادعای عمر باتری Final دوام بیاورد که تا پنج ساعت از جوانه ها یا تا ۱۵ ساعت با احتساب کیس است. پر زرق و برق تکنیک EAH-AZ80 می تواند تا هفت ساعت قبل از نیاز به شارژ و تا ۲۵ ساعت با کیس حرکت کند. سطح ورودی سونی WF-C700N با مجموع ۱۵ ساعت فینال برابری می کند، اما هفت ساعت و نیم از خود جوانه ها ارائه می شود.

برنامه به‌روزرسانی‌شده، نکات جدید، بهینه‌سازی‌ها و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری تحت بررسی شدید چقدر خوب خواهد بود؟ زمان مشخص خواهد کرد، اما اگر به سادگی نمی توانید صبر کنید، Final Audio ZE8000 MK2 از امروز (۸ دسامبر) با قیمت ۳۹۹ دلار / ۲۸۹ پوند (که حدود ۶۰۹ دلار استرالیا است) از آمازون و خرده فروشان منتخب در سراسر جهان در دسترس است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/earbuds-airpods/can-you-hear-music-in-8k-final-promises-with-its-next-gen-earbuds-yes-you-can

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *