آیا نیاز به ارتقاء تبلت دارید؟ آیپد مینی ۶ فوق العاده اپل همچنان در آمازون به فروش می رسد

جای تعجب نیست که آی‌پدها در فصل فروش نوامبر امسال جزو پرفروش‌ترین محصولات بودند، اما اگر در معاملات جمعه سیاه ماه گذشته آی‌پد را از دست داده‌اید، نگران نباشید – هنوز زمان برای چانه‌زنی در این زمینه وجود دارد. iPad mini (2021) در آستانه کریسمس

هم در ایالات متحده و هم در بریتانیا، آمازون همچنان به ارائه جدیدترین آیپد مینی اپل – که آیپد مینی ۶ نیز نامیده می شود – ادامه می دهد. ۷ درصد کمتر از معمول ۴۹۹ دلار / ۵۶۹ پوند RRP. و مطمئناً ۴۶۹ دلار / ۵۳۱ پوند این بهترین قیمتی نیست که تا به حال برای این مدل خاص دیده‌ایم – آمازون آی‌پد مینی (۲۰۲۱) را تنها با قیمت ۳۹۹ دلار / ۵۱۹ پوند در آخر هفته جمعه سیاه عرضه کرد – اما با توجه به اینکه همچنان پرفروش است، ما احتمالاً ببینید این تبلت ۸٫۳ اینچی در این سمت از سال ۲۰۲۴ ارزان تر می شود.

بزرگتر iPad 10.9 (2022) نیز هنوز است فروش در آمازوناما اگر به دنبال یک تجربه iPad در مقیاس کوچکتر هستید که قدرت را به خطر نیندازد، iPad mini 6 – که در لیست ما از بهترین آیپدهادوره – می تواند مناسب تر باشد.

مینی را به عنوان یک در نظر بگیرید آیپد ایر ۴ (لبه های مربع، USB-C، بدون دکمه هوم، و غیره)، اما کوچک شده و با چیپست قدرتمندتر داخل. صفحه نمایش ۸٫۳ اینچی Liquid Retina آن شفاف است – و مهمتر از همه، برای استفاده در فضای باز به اندازه کافی روشن است – در حالی که وزن ۲۹۳ گرمی آن باعث می شود به راحتی آن را در یک کیف یا جیب کت بزرگ قرار دهید.

بهترین معامله آیپد مینی (۲۰۲۱) امروز

آیا نیاز به ارتقاء تبلت دارید؟  آیپد مینی ۶ فوق العاده اپل همچنان در آمازون به فروش می رسد

اپل آی‌پد مینی ۲۰۲۱ (۶۴ گیگابایت)
ایالات متحده:
بود ۴۹۹ دلار اکنون ۴۶۹ دلار در آمازون

انگلستان: بود ۵۶۹ پوند اکنون ۵۳۱ پوند در آمازون
آخرین آی‌پد مینی اپل با قیمتی کمی بهتر از جمعه سیاه به فروش می‌رسید، اما تخفیف ۳۰ دلاری / ۳۸ پوندی امروز همچنان یک پس‌انداز خوشایند در یک آی‌پد با قیمت بالاست. طراحی به روز شده این تبلت دارای یک صفحه نمایش رتینا عالی و یک چیپست قدرتمند A15 Bionic است که پس از گذشت نزدیک به دو سال هنوز بسیار قدرتمند است. قیمت‌های مشابهی را در خرده‌فروشان رقیب خواهید یافت، اگرچه انواع رنگ‌های خاص کمی گران‌تر هستند.مشاهده معامله

اگر از خوانندگان همیشگی TechRadar هستید، ممکن است بدانید که نسل بعدی آیپدهای اپل – که می تواند شامل یک آیپد مینی جدید باشد – هستند. انتظار می رود در مارس ۲۰۲۴ وارد شود. خوشبختانه، اگرچه (یا متاسفانه، بسته به دیدگاه شما)، این دستگاه های جدید هستند شایعه شده است کمی بیشتر از “به‌روزرسانی‌های جزئی iPad”، بنابراین با انتخاب مدل فعلی iPad mini امروز نگران از دست دادن ویژگی‌های تبلت تغییردهنده بازی نباشید.

برای تعطیلات بیشتر و ایده های هدیه کریسمسراهنمای ما برای بهترین ها را بررسی کنید فروش کریسمس در ایالات متحده و فروش باکسینگ دی در بریتانیا. اوه، و حتما دنبال کنید TechRadar در TikTok برای اخبار، بررسی‌ها، جعبه‌گشایی‌ها و معاملات غیرقابل چشم پوشی!

فروش تعطیلات بیشتر


منبع: https://www.techradar.com/tablets/ipad/need-a-tablet-upgrade-apples-superb-ipad-mini-6-is-still-on-sale-at-amazon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *