آیا همکار من هوش مصنوعی است؟ بررسی های عجیب و غریب محصول باعث تعجب کارکنان گانت می شود

چند ماه پس از آزمایش اشتباه گانت با مقالات ورزشی هوش مصنوعی، کارمندان می گویند که این شرکت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را در سایت بررسی محصولات خود منتشر می کند.

تعداد کمی از مقالات اخیراً در این مورد کشف شده است بررسی شدهسایت بررسی محصولات Gannett، بحثی را به راه انداخته است که به طور فزاینده ای رایج است: آیا این با ابزارهای هوش مصنوعی ساخته شده است یا توسط انسان؟

نوشته‌ها تند، تکراری و گاه بی‌معنی است. پیش از خرید یک محصول، ابتدا باید تناسب، تنظیمات نور و ویژگی های اضافی که هر گزینه ارائه می دهد را در نظر بگیرید. مقاله ای با عنوان “بهترین چراغ کمری سال ۲۰۲۳٫ “قبل از خرید ظروف سوئدی، چند سوال وجود دارد که ممکن است بخواهید از خود بپرسید.” دیگری می گوید. در هر صفحه، بخشی به نام “مزایا/معایب محصول” وجود دارد که به جای ارائه مزایا و معایب، فقط یک لیست با تعداد انگشت شماری از ویژگی ها دارد. صفحات با تصاویر با وضوح پایین، اینفوگرافیک ها و ده ها پیوند به لیست محصولات آمازون بارگذاری می شوند. (در زمان نگارش این مقاله، به نظر می رسد مقالات حذف شده اند.)

این نوع محتوایی است که خوانندگان با هوش مصنوعی ارتباط برقرار کرده‌اند، و این اولین بحث گانت نبود که بر سر آن بحث و جدل داشت. در ماه آگوست، این شرکت یک آزمایش ناموفق با استفاده از هوش مصنوعی برای تولید مقالات ورزشی انجام داد و مجموعه‌ای از داستان‌ها را با عبارات ناخوشایند مانند «برخورد نزدیک از نوع ورزشی» تولید کرد. گانت استفاده از ابزار را متوقف کرد و گفت که ابزارها و فرآیندها را دوباره ارزیابی خواهد کرد. اما روز سه‌شنبه، NewsGuild نیویورک – اتحادیه نمایندگی بررسی شده کارگران – اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده از جمله مقالات خریدی که کارکنان به طور تصادفی به آنها برخورد کرده بودند، و آن را آخرین تلاش گانت برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا نامیدند.

اما گانت اصرار دارد که «بررسی‌های» جدید با هوش مصنوعی ایجاد نشده‌اند. لارک ماری آنتون، مدیر ارشد ارتباطات گانت، گفت: در عوض، محتوا توسط “فریلنسرهای شخص ثالث استخدام شده توسط یک شریک آژانس بازاریابی” ایجاد شده است.

“صفحات بدون سلب مسئولیت دقیق وابسته مستقر شدند و با استانداردهای ویرایشی ما مطابقت نداشتند. به روز رسانی ها منتشر شده است. [on Tuesday]آنتون گفت آستانه در یک ایمیل به عبارت دیگر، مقالات یک بازی بازاریابی وابسته هستند که توسط کارگران شرکت دیگری تولید شده است.

سلب مسئولیت جدید در این مقالات می‌گوید: “این صفحات به‌عنوان مشارکت بین Reviewed و ASR Group Holdings، یک شرکت پیشرو در بازاریابی دیجیتال منتشر می‌شوند. محصولات ارائه شده بر اساس نظرات مصرف‌کننده و تخصص دسته‌بندی هستند. راهنمای خرید توسط سرمقاله گروه ASR تهیه شده است. تیم برای اهداف بازاریابی

با این حال، چیز عجیبی در مورد بررسی ها وجود دارد. طبق لیست مشاغل قدیمیگروه ASR همچنین از نام AdVon Commerce استفاده می کند – شرکتی که در “راه حل های ML / AI برای تجارت الکترونیکی” تخصص دارد. در صفحه لینکدین خود. یکی از کارمندان AdVon Commerce که در لیست ذکر شده است بررسی شده این وب‌سایت در لینکدین می‌گوید که آن‌ها «در هنر تشویق و ویرایش متن تولیدی هوش مصنوعی تسلط یافتند» و «تیمی متشکل از ۱۵ کپی‌رایتر را در زمان انتقال به ChatGPT و متن تولیدی هوش مصنوعی سازماندهی و آموزش دادند».

علاوه بر این، نویسندگان به آن اعتبار می دهند بررسی شده ردیابی آنها سخت است – به نظر نمی رسد برخی از آنها دارای آثار منتشر شده یا صفحات لینکدین باشند. در پست های X، بررسی شده کارکنان تعجب کردند“آیا این افراد حتی واقعی هستند؟”

هنگامی که از شرکت بازاریابی و استفاده آن از ابزارهای هوش مصنوعی پرسیده شد، آنتون گفت که گانت تأیید کرد که محتوا با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد نشده است. AdVon Commerce به درخواست نظر پاسخ نداد.

“این واقعاً کاری را که ما انجام می دهیم رقیق می کند”

گرد و غبار با داستان های شاید-هوش مصنوعی-شاید-نه-هوش مصنوعی تنها چند هفته بعد می آید کارکنان اتحادیه در بررسی شده از کار خارج شد برای اطمینان از تاریخ برای جلسات چانه زنی با گانت. در بیانیه ای ایمیلی، بررسی شده این اتحادیه اعلام کرد که این موضوع را در اولین دور چانه زنی خود در روزهای آینده مطرح خواهد کرد.

“این تلاشی برای تضعیف و جایگزینی اعضای اتحادیه است که از هوش مصنوعی، پیمانکاران فرعی یک شرکت بازاریابی یا ترکیبی از هر دو استفاده می کنند. در آینده نزدیک، ما از مدیریت می خواهیم که همه این مقالات را لغو کند و عذرخواهی رسمی کند. ” در این بیانیه آمده است.

مایکل دژاردن، یکی از نویسندگان ارشد کارکنان در این باره گفت: «این پست‌ها اعتبار ما را تضعیف می‌کند، آنها صداقت ما را به عنوان خبرنگار تضعیف می‌کنند. بررسی شدهگفت آستانه. دژاردن می گوید که او معتقد است انتشار این بررسی ها انتقام اعتصاب قبلی است.

به گفته دژاردین، رهبری گانت به کارکنان اطلاع نداد که مقالات در حال انتشار هستند و آنها فقط زمانی متوجه شدند که روز جمعه با این پست ها مواجه شدند. کارکنان متوجه اشتباهات تایپی در سرفصل ها شدند. عبارات عجیب و غریب ماشین مانند. و دیگر “علائم حکایت” که با استانداردهای تحریریه روزنامه نگاران مطابقت ندارند.

دژاردین گفت: «من و بقیه افراد در واحد احساس می‌کنیم – اگر واقعاً این اتفاق می‌افتد – واقعاً کاری را که ما انجام می‌دهیم کمرنگ می‌کند. آستانه استفاده ادعایی گانت از ابزارهای هوش مصنوعی. “فقط مسئله این است که در همان پلتفرمی که ما منتشر می کنیم وجود دارد.”

مبهم بودن بین آنچه که توسط هوش مصنوعی تولید می شود و آنچه توسط انسان ایجاد می شود، موضوع تکراری سال ۲۰۲۳، به ویژه در شرکت های رسانه ای بوده است. پویایی مشابه پدید آمد در CNET اوایل امسال، با داستان های تولید شده توسط هوش مصنوعی که درست در کنار کارهای خود روزنامه نگاران منتشر می شود، آغاز شد. کارکنان جزئیات کمی در مورد چگونگی تولید یا بررسی واقعیت مقالات تولید شده توسط هوش مصنوعی داشتند. بیش از نیمی از مقالات حاوی خطا بودندو CNET به وضوح فاش نکرد که هوش مصنوعی تا پس از گزارش رسانه ها مورد استفاده قرار گرفته است.

دژاردن در مورد این کار می‌گوید: «این چیزها برای من به نظر می‌رسد که برای استتار خود طراحی شده‌اند، تا فقط با کاری که ما هر روز انجام می‌دهیم ترکیب شود. بررسی شده محتوا.


منبع: https://www.theverge.com/2023/10/26/23931530/gannett-ai-product-reviews-site-reviewed-union-newsguild

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *