آیا واقعاً Bulletstorm VR آنقدر بد است که همه می گویند؟

این هرگز نشانه خوبی نیست وقتی به شما قول می دهند که یک کد بازبینی برای یک بازی ارائه کنید که هرگز ظاهر نمی شود. به‌ویژه زمانی که ایمیل‌های بعدی شما نادیده گرفته می‌شوند، حتی اگر می‌توانید چندین سازنده محتوا را در YouTube ببینید که اولین برداشت‌ها را درباره بازی قبل از راه‌اندازی منتشر می‌کنند.

این دقیقاً همان چیزی است که در مورد Bulletstorm VR اتفاق افتاد. من قصد داشتم بازی را برای سایت بررسی کنم، اما بدون دسترسی به کد بررسی، فقط در روز راه اندازی بازی را پس از خرید خودم بازی کردم. و تا این مرحله، پیش‌نمایش‌ها و بررسی‌های بسیار بدی را دیده بودم که همه چیز از اجرای VR و هوش مصنوعی بازی گرفته تا گرافیک و عملکرد کلی را دربرمی‌گرفت.

اما آیا واقعاً آنقدر بد بود که همه می گفتند؟ با توجه به این که من کاملا دوست داشت Bulletstorm در Xbox 360، من این هفته به گوشه واقعیت مجازی رفتم به این امید که از شک و تردید استفاده کنم و می توانید در ویدیوی زیر بازی من را در ساعت اول بازی تماشا کنید.


پس واقعا اینقدر وحشتناک بود؟ با صداقت، بله. این یک پورت VR فوق‌العاده شلخته و ناشیانه است که تقریباً هر کاری را که برای تبدیل شدن به نسخه VR از Bulletstorm لازم است انجام می‌دهد، اما همانطور که در ویدیوی من خواهید دید، هیچ یک از این کارها اصلاً به خوبی انجام نمی‌شود.

به هر کجا که نگاه کنید می‌توانید ایراداتی پیدا کنید و در همان ساعت اول، من انبوهی از اشکالات گرافیکی را دیدم، تصاویری که شامل صحنه‌های غیرقابل درک زشتی است که باعث می‌شود فکر کنم هیچ‌کس قبل از انتشار بازی، حوصله بررسی مجدد بازی را نداشته است، و حتی یک بازی قدیمی خوب. ، پس از برش صحنه در زیر نقشه تخم ریزی ‘n’ می میرند.

واقعاً بسیار تکان دهنده است که نسخه VR Bulletstorm چقدر بد است، و ساخت روز راه اندازی PSVR2 که من در آن بازی کردم حتی از زنگ های لمسی اضافی و سوت های ردیابی چشمی که هدست سونی ارائه می دهد استفاده نمی کند.


آیا واقعاً Bulletstorm VR آنقدر بد است که همه می گویند؟
وای نه.

همه چیز در اجرای آن به قدری اساسی به نظر می رسد که صادقانه بگویم، من احساس می کنم یک مود Flat2VR از بازی اصلی می توانست در اینجا کار بهتری انجام دهد. اما حتی در آن زمان، من هنوز به قول مارکوس گریسون، برای “لگد زدن به این بازی” احساس بدی دارم.

این واقعیت که Incuvo و People Can Fly در وهله اول تلاش کردند تا Bulletstorm را به VR منتقل کنند، نوعی معجزه است. به قدری تعداد کمی از توسعه دهندگان به انجام این کار فکر می کنند که به نظر من حتی تلاش برای انجام آن نیز باید مورد تحسین قرار گیرد. من آینده ای از بازی های هیبریدی تخت و VR می خواهم و من خواستن شرکت های بیشتری برای انتقال IP های قدیمی خود به VR برای مخاطبان مدرن. من برای Bulletstorm VR بسیار هیجان‌زده بودم و دیدن آن در این حالت برایم دردناک بود زیرا پس از پاسخ منفی فوق‌العاده‌ای که این بازی دریافت می‌کند، نگران این هستم که این دو شرکت دیگر هرگز زحمت انجام چنین کاری را ندهند.

با وجود این مشکلات بی‌شمار، اینکه بتوانم بازی‌ای را که دوستش دارم از نگاه شخصیت اصلی‌اش ببینم، به گونه‌ای که انگار در آنجا هستم، هنوز هم از انجام دادن آن لذت می‌برم. و این علیرغم تمام مسائلی است که گریبان بازی من را گرفته است. من با آنقدر جک مواجه شدم، اما هنوز هم، به دلیل جادویی که غوطه وری واقعیت مجازی به ارمغان می آورد، متوجه شدم که بیشتر از یک بازی مسطح نسبت به آن می بخشم.


اوه عزیزم.

چیزی که من نمی‌دهم تا بتوانم چند ماه بعد از اینکه یک یا دو به‌روزرسانی احتمالی همه مشکلات را برطرف کرد، دوباره به این بازی مراجعه کنم. اما آیا Bulletstorm VR حتی آن را دریافت خواهد کرد؟ من نمی دانم. اما چیزی که من می دانم این است که Bulletstorm سزاوار بهتری است و با وجود اینکه من واقعاً از این واقعیت قدردانی می کنم که در وهله اول این کار انجام شد، ما به عنوان طرفداران VR نیز شایسته بهتر از این هستیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/is-bulletstorm-vr-really-as-bad-as-everyone-says-it-is?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *