آیا iMessage در Android Client برمی گردد؟

هنگامی که شما را در روز جمعه ترک کردیم، Beeper Mini، مشتری iMessage-on-Android که در اوایل هفته راه اندازی شد، به نظر می رسد توسط اپل بسته شده است در باطن تیم Beeper مطمئناً در آن زمان معتقد بود که اپل تغییری ایجاد کرده است و برای یافتن راه حل دست به کار شده است.

اکنون که تعطیلات آخر هفته به پایان رسیده است، وقت آن است که به روز رسانی شود زیرا جزئیات اضافی همچنان در حال انتشار است.

Apple Blocks Beeper Mini: ابتدا، اپل اساساً تأیید کرد که روشی را که Beeper برای عمل به عنوان مشتری iMessage استفاده می‌کرد، مسدود کرده است. در بیانیه ای که به نظر می رسد برای چندین نفر ارسال شده است مطبوعات اپل گفت که آنها “با مسدود کردن تکنیک هایی که از اعتبارنامه های جعلی برای دسترسی به iMessage سوء استفاده می کنند، اقداماتی را برای محافظت از کاربران ما انجام داده اند.” علاوه بر این، آنها پیشنهاد کردند که تکنیک‌های مورد استفاده توسط Beeper “خطرات قابل توجهی برای امنیت و حریم خصوصی کاربر، از جمله احتمال قرار گرفتن در معرض ابرداده و فعال کردن پیام‌های ناخواسته، هرزنامه، و حملات فیشینگ به همراه دارد.” و بخش آخر بیانیه جایی است که Beeper باید نگران باشد – اپل گفت: “ما در آینده برای محافظت از کاربران خود به بروزرسانی ها ادامه خواهیم داد.”

ظاهراً اپل در هیچ یک از بیانیه‌های خود به نام Beeper اشاره نکرده است، اما من فکر می‌کنم با زمان‌بندی این موضوع واضح است که آنها در اینجا خاموش می‌شوند. فکر اینکه وقتی Beeper Mini راه اندازی شد، به نظر می رسید که بنیانگذاران آن واقعاً معتقد بودند که اپل ممکن است آنها را رها کند و به مشتری خود اجازه دهد کار کند، بسیار عجیب است.

بیپر روی تعمیر کار می کند: حتی با وجود اینکه اپل کار خود را در مورد iMessage به اندروید شکسته است، Beeper به تلاش خود ادامه داده و به‌روزرسانی‌هایی را برای کاربران خود ارائه می‌کند که نشان می‌دهد ممکن است روزی راه‌حلی برای آن‌ها ارائه شود. برنامه Beeper Cloud آنها (کلینت اصلی Beeper که به خوبی Beeper Mini نبود) است پشتیبان گیری و اجرا، با این حال Beeper Mini از امروز صبح خاموش است. تیم بیپر می گوید با این حال، آنها در مورد یک راه حل بالقوه “احساس خوبی” دارند.

آن‌ها هیچ به‌روزرسانی اخیری را در مورد این اصلاح ارائه نکرده‌اند و اکنون در حال ارسال مجدد افرادی هستند که چیزهای خوبی درباره Beeper Mini و آن چند روز شادی iMessage در Android که برخی تجربه کرده‌اند، می‌گویند. آنها حتی یک متحد در سناتور الیزابت وارن پیدا کردند که به این موضوع به عنوان یکی از مدیران ارشد فناوری بزرگ برای اینکه بتوانند به راحتی بین پلتفرم‌ها چت کنند، سود می‌برند.

بنابراین آینده Beeper Mini چیست؟ من مطمئناً شک دارم که آنها هرگز آن را دوباره راه اندازی کنند. و حتی اگر این کار را انجام دهند، چه چیزی مانع از مسدود کردن مداوم اپل در کار آنها می شود. سیب به دلایلی iMessage را در اندروید منتشر نکرده است – من نمی توانم ببینم که آنها به یک شخص ثالث اجازه دهند این کار را انجام دهد.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/11/beeper-mini-update-apple-confirms-block-beeper-thinks-it-can-fix/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *