آیفون ۱۶ می‌تواند دارای دکمه اضافی، آنتن میلی‌متری موج و دکمه اکشن لمسی باشد

آینده آیفون ۱۶ مدل ها ممکن است به یک دکمه اضافی مجهز باشند، با توجه به افشاکننده Weibo Instant Digital، که جزئیات دقیقی از برنامه های اپل در گذشته به اشتراک گذاشته است. Instant Digital ادعا می کند که “احتمال زیادی” برای دریافت یک دکمه اضافی وجود دارد، با این که اپل همچنین قصد دارد آنتن mmWave را به جای سمت راست برای تطبیق با تغییر، به سمت چپ دستگاه منتقل کند.


ظاهراً دکمه اکشن آیفون ۱۶ پرو در کنار دستگاه قرار خواهد گرفت، زیرا انتظار می‌رود اپل به جای طراحی دکمه‌های استاندارد فعلی، به فناوری حالت جامد برای دکمه تبدیل شود.

اگرچه انتظار می رود تغییراتی در Action Button وجود داشته باشد، اما گفته می شود که کلیدهای تنظیم صدا و کلیدهای پاور بدون تغییر باقی می مانند. این دکمه‌ها در حال حاضر حالت جامد ندارند، اگرچه برنامه‌های اپل ممکن است تغییر کند.

اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Instant Digital بازتاب این جزئیات است MacRumors در اواخر سپتامبر منتشر شد برجسته کردن دکمه اضافی که انتظار می رود به آیفون ۱۶ بیاید. اپل این دکمه را “دکمه ضبط” داخلی می نامد، اما هنوز مشخص نیست که دقیقاً برای چه چیزی استفاده خواهد شد. این دکمه در زیر دکمه پاور در سمت راست دستگاه قرار خواهد گرفت و به جای دکمه استاندارد، یک دکمه خازنی خواهد بود.

همچنین قبلاً تغییر موقعیت آنتن mmWave را در فضای زیر دکمه‌های تنظیم صدا و استفاده از فناوری حالت جامد برای Action Button بیان کردیم. منابع ما اشاره کرده اند که دکمه جدید قرار است در تمامی مدل های آیفون ۱۶ از جمله مدل های پایه آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس معرفی شود.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۶


منبع: https://www.macrumors.com/2023/10/31/iphone-16-extra-button-rumor/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *