آیفون ۱۶ پرو مکس می تواند دارای طولانی ترین عمر باتری باشد

این آیفون ۱۶ پرو Max می تواند دارای طولانی ترین عمر باتری ارائه شده در یک دستگاه باشد آیفونبا توجه به شایعاتی که جزئیات برخی از پیشرفت‌های آیفون گران‌قیمت آینده از کره منتشر می‌شود.

آیفون ۱۶ پرو مکس می تواند دارای طولانی ترین عمر باتری باشد
استناد به منابع زنجیره تامین در الف پست هفته گذشته، کاربر Naver معروف به “yeux1122” یک سری شایعات در مورد آیفون ۱۶ پرو را تأیید می کند، مانند افزایش اندازه صفحه نمایش آن از ۶٫۱ به ۶٫۳ اینچ. آنها توضیح می دهند که افزایش اندازه شاسی دستگاه و تغییرات داخلی دستگاه را قادر می سازد قابلیت های زوم اپتیکال بیشتری را ارائه دهد، که احتمالاً اشاره به پذیرش دوربین تتراپریسم ۵x تله فوتو است که برای اولین بار در سال گذشته معرفی شد. آیفون ۱۵ پرو حداکثر

این کاربر اضافه کرد که افزایش اندازه احتمالاً در مقایسه با مدل فعلی به سختی قابل توجه خواهد بود، اما همچنان حاشیه‌های بزرگ‌تری نسبت به گلکسی S24 سامسونگ خواهد داشت. این دستگاه همچنین دارای باتری با اندازه مشابه یا بزرگتر است. آیفون ۱۶ پرو تنها دستگاهی بود که در خط تولید وجود نداشت گزارش هفته گذشته که ظرفیت باتری آیفون های نسل بعدی را شرح می دهد.

در یک پست بعدیکاربر Naver توضیح داد که بسیاری از اجزای آیفون ۱۶ پرو از مصرف انرژی بهبود یافته بهره مند خواهند شد. جالب‌ترین نکته این است که این گزارش اضافه می‌کند که آیفون ۱۶ پرو مکس دارای باتری بزرگ‌تری برای رسیدن به طولانی‌ترین عمر باتری موجود در یک آیفون است. آیفون ۱۵ پرو مکس در حال حاضر عمر باتری ۲۹ ساعته دارد، بنابراین شاید برای اولین بار آیفون ۱۶ پرو مکس بیش از ۳۰ ساعت طول بکشد.

گزارش هفته گذشته حاکی از آن بود که آیفون ۱۶ پرو مکس دارای یک باتری ۵ درصد بزرگتر نسبت به نسل قبلی خود در مجموع ۴۶۷۶ میلی آمپر ساعت. در حالی که این تنها یک افزایش بسیار ناچیز است، این امکان وجود دارد که سایر صرفه جویی در بهره وری بتواند به افزایش عمر باتری کلی دستگاه کمک کند.

از دیگر جزئیات ذکر شده در Naver می توان به این شایعه اشاره کرد که مدل های آیفون ۱۶ پرو همچنان به ۸ گیگابایت حافظه مجهز خواهند بود و ظاهراً اپل روند تولید قاب تیتانیومی دستگاه را بهبود بخشیده و هزینه ها را کاهش داده است. این آیفون ۱۶ انتظار می رود این ترکیب در پاییز اعلام شود.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۶ پرو
برچسب ها: ناور


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/12/iphone-16-pro-max-longest-ever-battery-life/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *