آینده‌نگرانه‌ترین جاروبرقی رباتیک دنیا رونمایی شد

شرکت Dreame Technology که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی فعالیت دارد، جدیدترین ربات جاروبرقی خود را با نام X30 Ultra در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد.

یکی از مشکلات جاروبرقی‌های رباتیک، گیرکردن موهای بلند در لابه‌لای برس‌ آن‌ها است که معمولاً باید به‌صورت دستی جدا شوند؛ اما شرکت دریم توانسته راه‌حلی برای این موضوع پیدا کند تا برس‌های جاروبرقی به‌شکل خودکار از موهای پیچیده‌شده پاک شوند.

ربات جاروبرقی DreameBot X30 Ultra توسط مکانیزم TriCut ضد-پیچش در ایستگاه محل استقرار خود، به‌صورت کاملاً خودکار از همه‌ی موها و چیزهایی که در برس‌های آن گیرکرده باشند پاک می‌شود.

ربات X30 Ultra به‌همراه ایستگاه تمیزکننده‌ی خودکار، دارای هفت گزینه‌ی تنظیمات است. دو تیغه‌ی تمیزکننده‌ی داخلی آن، صفحات ایستگاه را تمیز می‌کنند، سپس برس کف‌شور با آب داغ شسته و از طریق هوای داغ کاملاً خشک می‌شود و بو و باکتری‌های آن از بین می‌روند، به‌نحوی که نیاز به تمیزکردن دستی را برطرف می‌کند.

هنگامی که جاروبرقی رباتیک دریم به ایستگاه خود باز می‌گردد، مخزن آب را خالی می‌کند و دوباره آن را از محلول مناسب شست‌وشوی سطوح که به‌طور خودکار آماده شده پر می‌کند. بنابراین ایستگاه ربات جاروبرقی باید به لوله‌کشی ساختمان متصل باشد.

ربات هوشمند X30 Ultra حداکثر ۳٫۲ لیتر زباله را نگه می‌دارد. وقتی ربات به ایستگاه خود متصل می‌شود، به‌طور خودکار سطل زباله‌ی داخلی را در ایستگاه تخلیه می‌کند.

حسگر هوشمند ربات X30 Ultra دریم به آن امکان می‌دهد که خودش را با انواع کف‌پوش‌ها سازگار کند. هنگامی که به‌عنوان کف‌شور عمل می‌کند، به‌طور خودکار فرش‌ها را تشخیص می‌دهد و از آن‌ها دوری می‌کند یا برس خود را بالا می‌برد تا به فرش برخورد نکند.

X30 Ultra از تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) برای پیش‌‌خرید در ایالات متحده از طریق وب‌سایت رسمی Dreame و فروشگاه آمازون در دسترس است. قیمت جاروبرقی رباتیک دریم، ۱٬۷۰۰ دلار تعیین شده است.


منبع: https://www.zoomit.ir/appliances/414655-ces2024-dreamebot-x30-ultra-hands-free-cleaning/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *