آیپد ایر ۶ در دو مدل با نمایشگر متفاوت عرضه می‌شود

بر اساس گزارش وب‌سایت ۹to5Mac به‌نقل از منابع آگاه، اپل مشغول کار روی چهار مدل جدید از آیپد ایر ۶ است (دو مدل وای‌فای و دو مدل سلولار). مشخص نیست که بین دو مدل وای‌فای و دو مدل سلولار آیپد ایر ۶ چه تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت. به قیمت آیپد ایر ۶ سلولار و قیمت تبلت آیپد ایر ۶ وای‌فای اشاره نشده است.

اپل در حال حاضر تبلت‌های رده‌بالای سری آیپد پرو را در دو مدل روانه‌ی بازار می‌کند که ابعاد و فناوری نمایشگر به‌کاررفته در آن‌ها متفاوت است. احتمالاً اپل می‌خواهد آیپد ایر نسل ششم را نیز در دو مدل با نمایشگر متفاوت دردسترس قرار دهد. حتی ممکن است تفاوت بین دو مدل، به مشخصات فنی مثل پردازنده مربوط شود.

لاین‌آپ تبلت‌های اپل شامل دو مدل آیپد پرو، آیپد ارزان‌قیمت و آیپد مینی است. به‌همین‌دلیل ساخت آیپد ایر بزرگ‌تر یا پرقدرت‌تر از حالت عادی، چندان با منطق جور درنمی‌آید. ۹to5Mac می‌گوید که ممکن است برنامه‌های اپل در ادامه‌ی مسیر تغییر کند.

شایعه‌های قبلی می‌گویند اپل مشغول کار روی آیپد مینی نسل هفتم و آیپد نسل یازدهم است و هیچ‌یک از این دو تبلت با تغییرات بزرگ همراه نمی‌شوند. ۹to5Mac می‌گوید که به عقیده‌ی منابعش، آیپد مینی ۷ «به‌زودی» از راه می‌رسد.

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر و افشاگر خوش‌سابقه، مدتی پیش گفت که بعید است اپل در سال ۲۰۲۳ آیپد جدیدی عرضه کند و احتمالاً عرضه‌ی آیپد مینی و آیپد ایر جدید برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. این در حالی است که مارک گرمن، افشاگر بلومبرگ، از عرضه‌ی قریب‌الوقوع آیپد ایر جدید خبر داده است.


منبع: https://www.zoomit.ir/tablet/409951-apple-two-new-ipad-air-models-rumor/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *