اتاق چینی در جدیدترین به‌روزرسانی توسعه‌دهنده، از «نبرد فراگیر احشایی» Bloodlines 2 صحبت می‌کند.

پنج ماه از اعلامیه غافلگیرکننده Paradox Interactive همه به سمت توسعه دهنده Rapture The Chinese Room می گذرد. افسار را به دست گرفته بود خون آشام آشفته اش: بالماسکه – خطوط خونی ۲; در آن زمان، استودیو آشکارا درباره رویکرد خود به دنباله بحث می‌کرد، و آخرین به‌روزرسانی آن اکنون بر چیزی تمرکز دارد که آن را «مبارزه‌ای فراگیر احشایی» می‌نامد.

در یک پست وبلاگ جدید به اشتراک گذاشته شدهالکس اسکیدمور، کارگردان خلاق، سه سبک اصلی گیم‌پلی را که استودیو می‌خواهد در زمان انتشار از آن استفاده کند، ترسیم می‌کند، که هر کدام به شیوه‌های متفاوتی بر مبارزه تأکید می‌کنند یا از آن بی‌تأکید می‌کنند. اولین مورد چیزی است که آن را استاکر استراتژیک می نامد، برداشتی از “فانتزی شکارچی خون آشام” که در آن تمرکز بر پنهان ماندن و استفاده از عنصر غافلگیری است.

اسکیدمور می‌گوید، این رویکرد متمرکز بر مخفی کاری برای مبارزه، همه چیز در مورد این است که مخفیانه به دشمن حمله کنید، باعث حواس پرتی شود، سپس به سرعت از آن‌ها تغذیه کنید قبل از اینکه درگیری رخ دهد. این کاملاً در تضاد با سبک مبارزه شماره دو است – Action Brawler – که برای بازیکنانی است که می خواهند مستقیماً با استفاده از “بازتاب های سریع و مهارت های رزمی” در یک مبارزه گیر کنند.


اتاق چینی در جدیدترین به‌روزرسانی توسعه‌دهنده، از «نبرد فراگیر احشایی» Bloodlines 2 صحبت می‌کند.Bloodlines 2 – تریلر رسمی اعلامیه


تریلر اعلامی Bloodlines 2 در سال ۲۰۲۳،

این سبک بازی تهاجمی تر (مخصوصاً برای بازیکنان قبیله Brujah مناسب است) در مورد “قرار گرفتن در مرکز نزاع و استفاده از توانایی های خود برای کنترل جمعیت است تا بتوانید تا حد امکان آسیب وارد کنید.” با این حال، اسکیدمور اذعان می‌کند که اکثر بازیکنان احتمالاً جایی در وسط این دو افراط خواهند بود و در صورت لزوم بین مخفی کاری و خشونت جابه‌جا می‌شوند. به‌علاوه، استودیو می‌خواهد از نوع سومی از بازیکن‌ها، یعنی ماجراجوی روایی، استفاده کند که ترجیح می‌دهد «روی عناصر فانتزی، روایت و اکتشاف بازی تمرکز کند».

به منظور پاسخگویی به این سه سبک بازی مختلف، اسکیدمور می‌گوید Bloodlines 2 «غوطه‌وری بر پیچیدگی» را در اولویت قرار می‌دهد. در قلب این رویکرد یک «طرح کنترل کارآمد» است که مجموعه‌ای از اقدامات اصلی در دسترس را شامل می‌شود که استودیو می‌تواند «عمق را در بالای … ایجاد کند تا تسلط طولانی‌مدت را برای بازیکنانی که می‌خواهند فراهم کند». به عنوان مثال، مکانیک اصلی دفاعی، یک خط تیره است، که در ساده ترین حالت، به بازیکنان اجازه می دهد موقعیت خود را تغییر دهند یا از حملات طفره بروند. با این حال، طفره رفتن به سمت یک دشمن در حال انجام یک حمله غوغا به یک ضد تبدیل می شود که قادر به سرکوب دشمنان است.

به طور مشابه، اسکیدمور می‌گوید بازیکنان در یک زمان به چهار توانایی محدود می‌شوند، «مقدار کمی که یک بازیکن می‌تواند از آن‌ها استفاده کند بدون اینکه جریان خود را به هم بزند، اما همچنین به اندازه کافی عمیق، از طریق روش‌های مختلفی که می‌توانید آنها را ترکیب و استفاده کنید تا به مبارزه ادامه دهد. جذاب و سرگرم کننده”. در نهایت، اتاق چینی “ترجیح می دهد بازیکنان به جای اینکه چگونه آن را انجام دهند، به این فکر می کنند که چه کار جالبی می خواهند انجام دهند.”

و لمس نهایی همه اینها همان چیزی است که استودیو Visceral Combat نامیده است، اساساً تضمین می کند که مبارزه همیشه “تجارت خونین” است. “به عنوان یک خون آشام بزرگ، فیر اسکیدمور توضیح می‌دهد که نسبت به خشونت حساسیت‌زدایی شده است، و ما می‌خواهیم همین اتفاق برای بازیکن در طول بازی بیفتد – شاید اولین باری که سر کسی را بریدند شوکه شویم، اما بعد از مدتی قبول کنیم که قتل عام خشونت‌آمیز برابر است. “البته وقتی یک خون آشام ۴۰۰ صد ساله در شهری هستید که همه برای دستگیری شما آمده اند.”

پس این دومین “ستون بازی” است که اتاق چینی در حال ساخت Bloodlines 2 در اطراف است (نخستین احساس یک خون آشام کنید) و استودیو می گوید که در دو هفته آینده چیزهای بیشتری در مورد ستون سوم و آخر – Exploring the World of Darkness – به اشتراک خواهد گذاشت. اولین تریلر گیم پلی بازی The Chinese Rooms on Bloodlines 2 قرار است چهارشنبه آینده، ۳۱ ژانویه پخش شود، بنابراین امیدواریم نکاتی درباره آنچه که ممکن است در آن زمان منتشر شود، دریافت کنیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-chinese-room-talks-bloodlines-2s-visceral-immersive-combat-in-latest-dev-update?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *