احتمالاً باید منتظر Galaxy S25 Ultra باشید

افشاگران سیلیکون آنچه را که در مورد آن آموخته اند گزارش می کنند کوالکام پردازنده ای که انتظار می رود در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. سال آینده، در سال ۲۰۲۴، ما اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را خواهیم داشت. پر از ویژگی های هوش مصنوعی و تولید شده با فرآیند ۴ نانومتری. ظاهرا، ما در حال حاضر به آینده نگاه می کنیم.

مطابق با ایستگاه چت دیجیتال در ویبو اسنپدراگون ۸ نسل ۴ با فرآیند ۳ نانومتری TSMC تولید خواهد شد. با این کار، کوالکام گزارش شده است که هسته‌های کارآمد (معروف به هسته‌های کوچک) را کاهش می‌دهد. تغییر به فرآیند ۳ نانومتری به این معنی است که کاربران تفاوت زیادی از نظر مصرف انرژی نخواهند دید، با این گزارش که این شرکت یک کلاستر CPU 2+6 را معرفی می کند که توسط هسته های سفارشی خود تغذیه می شود. این خوشه از دو هسته با کارایی بالا با اسم رمز Phoenix و شش هسته میانی تشکیل شده است.

به زبان ساده، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ احتمالاً در حال فروپاشی خواهد بود و گلکسی اس ۲۵ اولترا احتمالاً اعداد عملکرد دیوانه کننده ای خواهد داشت. امید برای مصرف کنندگان این است که عملکرد باتری خیلی تحت تاثیر قرار نگیرد.

من سعی نمی‌کنم طوری رفتار کنم که می‌دانم معنای این موضوع چیست. برای اکثر مردم، این به عمر باتری و عملکرد کلی بستگی دارد. تا اینجای کار، بسیار شیرین است. فقط یک سال دیگر و ما خواهیم دید که واقعا چه چیزی در راه است.

// Weibo | فناوری WCCF


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/08/report-snapdragon-8-gen-4-dropping-efficiency-cores-but-its-cool/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *