ادغام iMessage Beeper Mini در حال توسعه است

Beeper Mini، برنامه چت که iMessage اپل برای اندروید را مهندسی معکوس کردمشکلات دارد ۹to5Google گزارش شده است جمعه تمام پلتفرم Beeper در حال حاضر خراب است، که منجر به این گمانه زنی آشکار می شود که اپل در راه حل iMessage bootleg قدم گذاشته است. بیپر ارسال شده در X که “در حال بررسی گزارش‌هایی است که ارسال/دریافت در Beeper Mini کار نمی‌کند.”

Engadget به Beeper ایمیل زد تا بپرسد که آیا این قطعی ممکن است در پایان اپل ایجاد شده باشد یا خیر. در صورت شنیدن یا شنیدن این خبر، این مقاله را به روز خواهیم کرد. اگرچه نتیجه گیری سریع آسان است، اما با توجه به ترجیح سازنده آیفون برای کنترل مطلق بر کل اکوسیستم خود، هیچ مدرک مستقیمی در این مرحله وجود ندارد که نشان دهد پشت مشکلات امروزی است.

راه حل حیله گر Beeper – در کمال تعجب – به نظر خوب کار می کرد. این برنامه به طور خودکار پیام های کاربران iMessage را اسکن می کند و آنها را به حباب های آبی تغییر می دهد و ظاهراً آنها را از طریق سرورهای اپل مسیریابی می کند. این جادوگری محصول یک دانش‌آموز ۱۶ ساله دبیرستانی است که آن را با جیلبریک کردن آیفون‌ها و جستجو در آن‌ها مهندسی معکوس کرد تا یاد بگیرد که iOS چگونه iMessages را مدیریت می‌کند. حتی شامل رمزگذاری انتها به انتها بین آیفون و گوشی های اندروید می شود.

بنیانگذار اریک میگیکوفسکی، سابق ساعت هوشمند Pebble بنیانگذار، این خدمات را به لارنس بونک از Engadget در این هفته به عنوان یک “افزایش مقیاس” توصیف کرد. Beeper اصلی (پیش مینی) به یک مزرعه سرور مک مینی برای انتقال چت ها از طریق سیستم اپل وابسته بود. این که آیا Beeper Mini مسیر دودو را طی می کند (یا پرنده آفتابی)، باید منتظر بمانیم و ببینیم.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/beeper-minis-imessage-integration-is-on-the-fritz-211712651.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/beeper-minis-imessage-integration-is-on-the-fritz-211712651.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *