احیای TimeSplitters ممکن است در هاله ای از ابهام باشد زیرا توسعه دهنده آن با بسته شدن احتمالی روبرو می شود

این گروه Embracer به عنوان بخشی از یک درایو شدید کاهش هزینه بوده است یک تجدید ساختار اساسی در شش ماه گذشته، چون بازی‌ها را لغو کرده، کارگران را اخراج کرده و استودیوها را تعطیل کرده است. این شرکت تایید کرد که در سه ماه منتهی به ۳۰ سپتامبر، تعداد کارمندان خود را کاهش داد توسط حدود ۹۰۰ نفر، حدود پنج درصد از نیروی کار. این کاهش ها به همین جا ختم نشد، زیرا روز سه شنبه مشخص شد که Embracer حدود ۵۰ کارگر را اخراج کرد از جانب گروه کر توسعه دهنده Fishlabs

طراحی رادیکال آزاد که بود یکی دو سال پیش اصلاح شد برای کار بر روی احیای TimeSplitters نیز مشکل دارد. این استودیو ممکن است به زودی در ۱۱ دسامبر تعطیل شود. این بر اساس یک ایمیل داخلی از لارس وینگفورز، مدیرعامل Embracer است. VGC به دست آمده.

وینگفورز گفت: “در حالی که ما در فرآیند مشاوره پیش می رویم و با بسته شدن بالقوه Free Radical Design در ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳ روبرو هستیم، می خواهم از تعهد شما و کار قابل توجهی که انجام داده اید و همچنان به انجام آن ادامه می دهید قدردانی کنم.” به کارکنان گفته اند. “این یک زمان چالش برانگیز برای همه ما است، به ویژه برای شما، و تمرکز ما این است که تا آنجا که می توانیم در طول این انتقال از شما حمایت کنیم.”

این استودیو در ناتینگهام انگلستان مستقر است. طبق قوانین بریتانیا، قبل از اینکه Plaion (ناشر متعلق به Embracer که استودیو را اداره می‌کند) بتواند هر یک از کارگران رادیکال آزاد را اخراج کند، یک دوره مشاوره حداقل ۳۰ روزه باید انجام شود. در طول دوره مشاوره، Plaion موظف است راه های اجتناب از اخراج را بررسی کند. به این ترتیب، اگر مالک جدیدی مسئولیت را بر عهده بگیرد، این احتمال وجود دارد که رادیکال آزاد باز بماند.

مطابق با VGCکه در ابتدا گزارش شد در اوایل این ماه که استودیو در معرض خطر بسته شدن بود، بسیاری از کارگران رادیکال آزاد پروفایل های لینکدین خود را به روز کردند تا نشان دهند که به دنبال کار هستند. گفته می شود استودیوهای دیگر نیز با کارمندان رادیکال آزاد مصاحبه هایی را ارائه کرده اند.

رادیکال آزاد، توسعه دهنده اصلی سری TimeSplitters، در سال ۲۰۰۸ ورشکست شد. بنیانگذاران استیو الیس و دیوید دواک دو سال پیش استودیو را تحت نظر Deep Silver بخش Playion احیا کردند تا یک بازی جدید TimeSplitters بسازند. مشخص نیست که اگر رادیکال آزاد بسته شود، با پروژه فعلی TimeSplitters چه اتفاقی خواهد افتاد.

Embracer استودیوهای دیگر را در ماه های اخیر تعطیل کرده است Volition توسعه دهنده Saints Row. گفته می شود برخی دیگر برای فروش هستند، مانند گیربکسکدام Embracer در سال ۲۰۲۱ خریداری شده است در معامله ای به ارزش ۱٫۴ میلیارد دلار.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-timesplitters-revival-may-be-in-limbo-as-its-developer-faces-potential-closure-210033609.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-timesplitters-revival-may-be-in-limbo-as-its-developer-faces-potential-closure-210033609.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *