اخبار بد بیشتری در مورد تاریخ انتشار AirTag 2 وجود دارد – اما کاملاً منطقی است

AirTag جدید و بهبود یافته دقیقاً شماره یک در لیست علاقه مندی های طرفداران اپل برای عرضه محصول ۲۰۲۴ نیست (اپل ویژن پروهر کسی؟)، اما با توجه به محبوبیت ردیاب اشیاء به اندازه سکه اپل، دلایل زیادی برای این باور وجود دارد که نسل دوم مدل AirTag در حال ساخت است.

اصلی AirTag در سال ۲۰۲۱ بازگشت و آخرین اطلاعات در مورد آن Apple AirTag 2 نشان می دهد که اپل واقعاً در حال کار بر روی یک مدل AirTag ارتقا یافته است که از آخرین تراشه Ultra-Wideband این شرکت استفاده می کند – از نوع موجود در داخل آیفون ۱۵، اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ – برای ارائه برد ردیابی بیشتر و سازگاری بالقوه با هدست ویژن پرو.

با این حال، انتظار نداریم AirTag 2 به این زودی منتشر شود. در او آخرین خبرنامه Power Onمارک گورمن، کارشناس اپل مقیم بلومبرگ، ادعا می کند که اپل انجام داد عرضه نسل بعدی AirTag را در سال ۲۰۲۴ در نظر بگیرید، اما از آن زمان تصمیم گرفته است تا سال ۲۰۲۵ صبر کند. ۲۰۲۵ به عنوان محتمل ترین تاریخ انتشار AirTag 2.

مطمئناً، این خبر ایده‌آلی برای کسی نیست که برای AirTag 2 در سال ۲۰۲۴ منتظر بماند، اما گزارش Gurman به منطق پشت تصمیم اپل اشاره می‌کند. به طور عمده، اپل دارای مقدار زیادی سهام AirTag است که مشتاق است قبل از عرضه هر محصول جدید AirTag آن را تغییر دهد. گورمن می‌نویسد که اتاق‌های پشتی فروشگاه اپل و انبارهای اپل در حال حاضر مملو از واحدهای AirTag مازاد هستند. این بدان معنا نیست که AirTag ها محبوب نیستند، توجه داشته باشید – آنها در حال حاضر شماره ۲ هستند لیست پرفروش ترین محصولات الکترونیکی آمازون – اما با توجه به سهولت تولید AirTags در مقابل محصولات گران تر اپل، این شرکت از سفارش بیش از حد هراسی نداشته است.

اخبار بد بیشتری در مورد تاریخ انتشار AirTag 2 وجود دارد – اما کاملاً منطقی است

اپل می‌خواهد AirTag 2 را در یک “اکوسیستم محاسباتی فضایی” با “ویژن پرو” به عنوان هسته ادغام کند. (اعتبار تصویر: اپل)

علاوه بر این، همانطور که همه چیز وجود دارد، AirTag اصلی یک محصول پیشرو در بازار با رقابت بسیار کمی باقی می ماند. اپل اجازه استفاده از ردیاب های شخص ثالث را با شبکه Find My خود می دهد، اما هنوز هیچ فشار واقعی برای این شرکت برای تعمیرات اساسی خط AirTag وجود ندارد. سامسونگ (مسلماً برتر) را راه اندازی کرد Galaxy SmartTag 2 در ماه اکتبر، و گویا گوگل در حال کار بر روی ردیاب اشیاء خود استاما هیچ کدام از این دو راه اندازی تاثیر زیادی بر سهم اپل از بازار ردیاب اشیاء در سال ۲۰۲۴ نداشته و نخواهد داشت.

بنابراین، به نظر می رسد که حداقل تا سال ۲۰۲۵ منتظر جایگزینی برای AirTag اصلی خواهیم بود، اما اگر امروز مشتاق خرید AirTag هستید، هنوز خبرهای خوبی وجود دارد: Apple AirTags چهار بسته همچنان در آمازون تخفیف داده می شود ایالات متحده و انگلستان.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/phone-accessories/theres-more-bad-news-about-the-airtag-2-release-date-but-it-makes-perfect-sense

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *