اخراج سگا به ۲۴۰ کارمند از جمله استودیوی Total War Creative Assembly ضربه زد

سگا ۲۴۰ پرسنل خود را در استودیوهای اروپایی خود اخراج خواهد کرد و شرکت توسعه دهنده شرکت قهرمانان، Relic Entertainment را به عنوان بخشی از کاهش هزینه ها به فروش خواهد رساند.

اکثر موارد از دست دادن شغل در Creative Assembly توسعه دهنده Total War و در دفتر Sega Europe ناشر خواهد بود. اینها به دنبال کاهش قبلی مجمع خلاقیت مستقر در بریتانیا در سال گذشته است. پس از لغو پخش زنده سرویس تیرانداز Hyenas.

در همین حال، Relic مستقر در ونکوور به یک استودیوی مستقل تبدیل خواهد شد که توسط یک “سرمایه گذار خارجی” ناشناس حمایت می شود. در یک بیانیه ارسال شده امروز صبح، Relic تایید کرد که پشتیبانی کمپانی Heroes 3 ادامه خواهد داشت. توسعه دهنده نیز اخیرا با اخراج مواجه شده است ۱۲۱ کارمند در می ۲۰۲۳ مرخص شدند.


اخراج سگا به ۲۴۰ کارمند از جمله استودیوی Total War Creative Assembly ضربه زدپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا تعداد زیادی اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

«تعداد کمی» از مشاغل نیز به سگا هاردلایت، استودیوی بریتانیایی دیگر و توسعه‌دهنده آن تعلق خواهد گرفت. بازی موبایل Sonic Dream Team.

سگا تغییرات را امروز صبح در یک به‌روزرسانی تجاری اعلام کرد که در آن رسماً چشم‌انداز مالی «به سرعت در حال تغییر» از جمله «کاهش واکنشی ناشی از تقاضای خانه‌نشینی در کووید-۱۹ و رکود اقتصادی ناشی از تورم و غیره» را مقصر دانست. “سودآوری کاهش یافته است”.

یورگن پست، رئیس اروپایی شرکت، در ایمیلی به کارکنان سگا که توسط Eurogamer مشاهده شد، عذرخواهی کرد که این به‌روزرسانی قبل از اینکه برخی از کارکنان شخصاً در مورد از دست دادن شغل بشنوند، عمومی شده است.

پست نوشت: «به دلیل ماهیت این اطلاعیه و تعهدات قانونی ما در ژاپن، تا کنون نتوانستیم جزئیاتی را با شما در میان بگذاریم. “این دور از ایده آل است و به این معنی است که ممکن است برخی از شما قبل از دیدن این ایمیل در مورد این موضوع در رسانه ها یا از طریق شبکه های اجتماعی خوانده باشید. اگر چنین است، متاسفم.

پست ادامه داد: «می‌خواهم صمیمانه از نگرانی و ناراحتی قابل درک این خبر عذرخواهی کنم، به ویژه برای کسانی که مستقیماً تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. «گرفتن این تصمیم‌ها فوق‌العاده سخت بوده است، و آنها به دنبال بررسی دقیق و مشورت با تیم‌های رهبری در سراسر تجارت هستند.

“تغییر برای تضمین آینده کسب و کار بازی های ما و اطمینان از اینکه در موقعیت خوبی قرار داریم تا بهترین تجربیات ممکن را در آینده به بازیکنان خود ارائه دهیم، ضروری است.”

رئیس ایکس باکس فیل اسپنسر اخیراً اظهار داشت که در مورد اخراج کارکنان “نگران” است به دلیل عدم رشد صنعت، به دنبال خروج از ۱۹۰۰ نفر در سراسر Xbox و Activision Blizzard در ژانویه این سال در کل صنعت بازی‌های ویدیویی، بیش از ۱۵۰۰۰ نفر در ۱۸ ماه گذشته رها شده‌اند.

برای نگاهی دقیق به دلایل تجاری پشت موج اخیر اخراج‌های صنعت بازی‌های ویدیویی، Eurogamer توضیح مفصلی از دقیقا چه خبر است.


منبع: https://www.eurogamer.net/sega-layoffs-hit-240-staff-including-at-total-war-studio-creative-assembly?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *