اخراج مایکروسافت در زمینه بازی شامل ۸۶ شغل در استودیوی Skylanders Toys for Bob است

اخراج های مایکروسافت پس از اکتساب در اکتیویژن بلیزارد قبلاً انجام شده است توجه FTC را به خود جلب کرد. اکنون ما بیشتر می دانیم که کدام استودیوهای فرعی ضربه خواهند خورد. اولین گزارش شده است توسط سانفرانسیسکو کرونیکل (از طریق یوروگیمراعلامیه های کالیفرنیا WARN 86 اخراج برنامه ریزی شده آتی را در لیست اعلام می کند Skylanders سازنده اسباب بازی برای باب و ۷۶ برش در Call of Duty: Vanguard توسعه دهنده Sledgehammer Games.

کالیفرنیا به لطف قانونی در سال ۱۹۸۸ که ۶۰ روز اخطار در مورد کاهش کارکنان (در صورت رسیدن به آستانه مشخص) الزامی می کند، شرکت ها را ملزم می کند که اخراج های آتی را به ایالت اطلاع دهند. آخرین هشدارهای هشدار برای اکتیویژن بلیزارد گزارش ۸۶ کاهش آتی در آدرسی در نواتو، کالیفرنیا – مطابق با اسباب‌بازی‌های دفاتر باب – از ۳۰ مارس اعمال می‌شود. علاوه بر این، سانفرانسیسکو کرونیکل گزارشات مربوط به پرونده ایالت کالیفرنیا که نشان می دهد اسباب بازی های دفاتر باب بسته خواهد شد.

Toys for Bob به دلیل پیشروی مفهوم «اسباب‌بازی‌ها به زندگی» شناخته می‌شود که نینتندو بعدها با آن پذیرفت. آمی‌بوس. موفق ترین پروژه های زیرمجموعه اکتیویژن بلیزارد عبارتند از: اسپیرو اژدها سریال Skylanders و Crash Bandicoot 4: It’s About Time. گیمر گزارش شده است در اواخر ژانویه، Toys for Bob 40 درصد از کارکنان خود را که فقط حدود ۳۵ شغل بود، کاهش داد.

علاوه بر این، ۷۶ کارمند دیگر اکتیویژن بلیزارد (همچنین در ۳۰ مارس) در آدرسی در سن ماتئو، کالیفرنیا، مطابق با دفتر مرکزی Sledgehammer Games، شغل خود را از دست خواهند داد. این استودیو چندین بازی Call of Duty را توسعه داده یا به آن کمک کرده است CoD: Modern Warfare 3 (2011) CoD: جنگ پیشرفته (۲۰۱۴) کد: جنگ جهانی دوم (۲۰۱۷) و کد: پیشتاز (۲۰۲۱). این استودیو در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد. بازی داخلی گزارش شده است در ژانویه Sledgehammer Games دفاتر خود را می بست و کاملاً از راه دور می رفت.

در اواخر ژانویه، مایکروسافت اعلام کرد که این کار را خواهد کرد کاهش ۱۹۰۰ شغل در تیم های Xbox، Activision Blizzard و ZeniMax (Bethesda). کمیسیون تجارت فدرال (FTC) روز چهارشنبه شکایتی را به دادگاه تجدیدنظر فدرال ارائه کرد و استدلال کرد که دور قابل توجهی از اخراج کارکنان “در تضاد با نمایندگی های مایکروسافت در این روند است.” آژانس دولتی خواستار توقف موقت خرید اکتیویژن بلیزارد مایکروسافت شد که پس از اداره رقابت و بازارهای بریتانیا قفل شده بود. خرید ۶۹ میلیارد دلاری را تایید کرد در ماه اکتبر

تخمین زده می شود که ۱۰۵۰۰ کارگر صنعت بازی در سال ۲۰۲۳ قربانی اخراج شدند. ما در سال ۲۰۲۴ تعداد ۶۰۰۰ نفر دیگر را مشاهده کرده ایم که تنها کمی بیش از یک ماه از سال جدید گذشته است. این بخشی از یک سال ویرانگر بوده است اخراج گسترده تر در صنعت فناوری.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/microsofts-gaming-layoffs-include-86-jobs-at-skylanders-studio-toys-for-bob-182241293.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/microsofts-gaming-layoffs-include-86-jobs-at-skylanders-studio-toys-for-bob-182241293.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *