اخراج ها به استودیوی Everywhere سازنده GTA رسید

توسعه دهنده Everywhere Build A Rocket Boy دور اخراج این شرکت را تایید کرده است که توسط تهیه کننده سابق Grand Theft Auto Leslie Benzies در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد.

تعداد تایید نشده ای از از دست دادن شغل برای اولین بار روز گذشته توسط گزارش شد PCGamesN. اکنون استودیو در بیانیه‌ای به Eurogamer “حذف تعدادی از نقش‌ها در سطح جهانی” را تایید کرده است.

دفتر مرکزی Build A Rocket Boy در ادینبورگ قرار دارد، اگرچه دفاتری در بوداپست، مونپلیه و چین نیز دارد. این شرکت با سرمایه گذاری NetEase و ماه گذشته پشتیبانی می شود تکمیل شد یک دور مالی ۱۱۰ میلیون دلاری دیگر.

نگاهی اولیه به همه جا از Gamescom 2022.در یوتیوب تماشا کنید

“در حالی که پیشرفت زیادی در توسعه محصولات خود داشته ایم، اکنون در موقعیتی هستیم که باید تغییراتی را در نحوه کار خود در سراسر تجارت خود ایجاد کنیم تا به استودیویی چابک تر تبدیل شویم و الزامات مورد نیاز پروژه هایمان را برآورده کنیم.” یکی از سخنگویان Build A Rocket Boy امروز در بیانیه ای به Eurogamer گفت.

“برای دستیابی به آن و تمرکز مجدد، ما تصمیم بسیار دشواری را برای پیشنهاد حذف تعدادی از نقش ها در سطح جهانی گرفته ایم. این روند ادامه دارد و ما در حال کار با کسانی هستیم که در این زمان دشوار و چالش برانگیز تحت تاثیر قرار گرفته اند.”

Eurogamer سال گذشته از Build A Rocket Boy در ادینبورگ بازدید کرد تا بیشتر از برنامه های جاه طلبانه خود را ببیند.که شامل یک جزء بازی تک‌نفره AAA به نام MindsEye و خود Everywhere: یک پلتفرم بازی به سبک متاورز-y Fortnite است که در داخل آن منتشر خواهد شد.

ما همچنان منتظریم تا اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه دقیق Everywhere و MindsEye پس از آزمایش آلفای فقط دعوت شده در اواخر سال گذشته بشنویم.


منبع: https://www.eurogamer.net/layoffs-hit-gta-producers-everywhere-studio?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *