اخراج گسترده کارکنان مایکروسافت با پایان یافتن ۱۹۰۰ شغل، از جمله در شرکت تازه تصاحب شده Activision

طبق گزارش بلومبرگ، مایکروسافت قرار است ۱۹۰۰ کارمند خود را در بخش بازی های ویدیویی خود اخراج کند، اقدامی که شامل Activision Blizzard نیز می شود. مایکروسافت اخیراً در قراردادی که اواخر سال گذشته منعقد شد، Activision را به مبلغ ۶۹ میلیارد دلار خریداری کرد.

فیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت، در یک ایمیل داخلی بررسی شده توسط بلومبرگ، فاش کرد که این اخراج ها تقریباً ۸ درصد از ۲۲۰۰۰ نیروی کار شرکت در بازی را تشکیل می دهند.

The Verge در ابتدا این پیشرفت را گزارش کرد و اشاره کرد که سایر شرکت های بازی مانند Riot Games نیز کاهش قابل توجهی در نیروی کار خود اعمال کرده اند.

فیل اسپنسر در این ایمیل تاکید کرد: «ما با هم اولویت‌ها را تعیین کرده‌ایم، زمینه‌های همپوشانی را شناسایی کرده‌ایم و اطمینان حاصل کرده‌ایم که همه ما در بهترین فرصت‌ها برای رشد همسو هستیم.

به عنوان بخشی از بازسازی، Blizzard Entertainment دستخوش تغییرات اساسی شده است، از جمله لغو یک بازی بقا با کد Odyssey. علاوه بر این، این شرکت راه خود را از رئیس جمهور مایک یابارا و مدیر ارشد طراحی آلن ادهام، که همچنین یکی از بنیانگذاران بلیزارد اینترتینمنت است، جدا می کند.

مت بوتی، رئیس استودیو مایکروسافت، در یک ارتباط با کارکنان، از خروج Ybarra خبر داد و اظهار داشت که Ybarra “تصمیم گرفته است که شرکت را ترک کند.”

Ybarra که قبلا تعهد بلندمدت خود را به بلیزارد اعلام کرده بود، در پستی در X جدایی خود را تایید کرد و گفت: «پس از گذراندن بیش از ۲۰ سال در مایکروسافت و با خرید Activision Blizzard در پشت سر ما، وقت آن رسیده است که ( یک بار دیگر) از بیرون به بزرگترین طرفدار بلیزارد تبدیل شوید.”

این تنظیمات نیروی کار تنها سه ماه پس از نهایی شدن خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت رخ می دهد.

راب کوستیچ، رئیس انتشارات اکتیویژن، در ایمیلی به کارکنانی که توسط بلومبرگ بررسی شده بود، توضیح داد که این کاهش‌ها «برای تنظیم مجدد و تنظیم مجدد منابع ما برای آینده» انجام شده است.

شایان ذکر است، طبق گفته Layoffs.fyi، پلتفرمی که کاهش مشاغل در بخش فناوری را ردیابی می کند، بیش از ۶۰ شرکت فناوری، از جمله غول هایی مانند Amazon.com و آلفابت مادر گوگل، در سال جاری نزدیک به ۱۱۰۰۰ کارمند در صنعت فناوری را اخراج کرده اند. مایکروسافت قرار است درآمد سه ماهه خود را در ۳۰ ژانویه گزارش کند.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/massive-layoffs-at-microsoft-as-1900-jobs-terminated-including-at-newly-acquired-activision-13657312.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *