اخراج گوگل با ‘صدها’ از تیم فروش ادامه دارد

جدیدترین دور حذف مشاغل گوگل بر “چند صد نقش در سراسر جهان” تأثیر می گذارد.

پس از اخراج حدود ۱۰۰۰ کارمند در هفته گذشته، گوگل اکنون در حال تعدیل مشاغل تیم فروش تبلیغات خود است. در بیانیه ای به آستانهکریس پاپاس، سخنگوی گوگل تایید کرد که “چند صد نقش در سطح جهانی در حال حذف شدن هستند” به عنوان بخشی از این تغییر.

خبر آخرین اخراج گوگل بود اولین بار توسط بیزینس اینسایدر، که یادداشتی از معاون ارشد گوگل فیلیپ شیندلر به دست آورد. طبق گزارش‌ها، شیندلر اشاره کرد که اخراج‌ها عمدتاً بر واحد فروش مشتریان بزرگ (LCS) تأثیر می‌گذارد، تیمی که آگهی‌ها را به مشاغل بزرگ می‌فروشد، در حالی که تیم Google Customer Solutions (GCS) که تبلیغات را به مشتریان کوچک‌تر می‌فروشد، تبدیل به آگهی اصلی خواهد شد. در عوض تیم فروش گوگل در اکتبر گذشته برخی از کارمندان تیم LCS خود را اخراج کرد. بر اساس گزارشی جداگانه از جانب بیزینس اینسایدر.

پاپاس می‌گوید: «ما هر سال یک فرآیند دقیق را طی می‌کنیم تا تیم خود را ساختار دهیم تا بهترین خدمات را به مشتریان تبلیغات خود ارائه کنیم. آستانه. ما مشتریان را به تیم‌های تخصصی و کانال‌های فروش مناسب برای برآورده کردن نیازهای خدماتی آن‌ها ترسیم می‌کنیم. به عنوان بخشی از این، چند صد نقش در سطح جهانی حذف می‌شوند و کارمندان تحت تأثیر می‌توانند برای نقش‌های باز یا هر جای دیگری در Google درخواست دهند.»

این با گزارشی از همکارم الکس هیث که در آن نوشته بود دنبال می‌شود آستانه‘s خط فرمان خبرنامه که اخراج‌های هفته گذشته پایان کار نخواهد بود، و افزود که «گروه فروش آگهی‌های تقریباً ۳۰۰۰۰ نفری دیگری است. هدف طبیعی” گوگل قبلاً چندین بخش از شرکت خود را کاهش داده است که بر کارمندانی که در آن کار می کنند تأثیر می گذارد محصولات Pixel، Fitbit و Nest و همچنین کسانی که روی آن هستند تیم های مهندسی و دستیار گوگل.

گوگل هنوز تعداد کارمندان خود را در سال جاری اخراج نکرده است. اما با اخراج‌های هفته گذشته که بر «چند صد» نقش در هر بخش تحت تأثیر تأثیر گذاشت و این دور اخیر «چند صد» شغل دیگر را حذف کرد، قطعاً کاهش‌ها به بالای ۱۰۰۰ نفر رسیده است.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/16/24040093/google-layoffs-ad-sales-team

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *