ادغام TikTok Ticketmaster به کاربران خارج از ایالات متحده گسترش می یابد

در ماه آگوست، TikTok با Ticketmaster همکاری کرد برای زنده کردن رویدادها به طور مستقیم از طریق برنامه رسانه های اجتماعی. با این حال، این سرویس تا کنون منحصر به ایالات متحده بود. TikTok به تازگی اعلام کرده است به بیش از ۲۰ کشور در سراسر آمریکای شمالی و اروپا، علاوه بر استرالیا و بریتانیا.

این ابزار فقط برای هنرمندانی که به طور رسمی توسط این پلتفرم تأیید شده اند اعمال می شود، اگرچه TikTok می گوید که بیش از ۷۵۰۰۰ سرگرم کننده و ارائه دهنده رویداد را شامل می شود. عملکرد ساده است. هنرمند پیوندی به رویداد Ticketmaster مربوطه را در یک ویدیو جاسازی می کند. کاربران روی پیوندی در سمت چپ پایین صفحه کلیک می‌کنند و بلیت می‌خرند، اما ما خریداران بالقوه را تشویق می‌کنیم

در اینجا موسیقی محرک اصلی است، اما می‌توانید برای نمایش‌های کمدی و رویدادهای ورزشی، در میان انواع سرگرمی، بلیت بگیرید. TikTok افتخار می‌کند که این برنامه قبلاً از کمپین‌های موفقیت‌آمیز فروش بلیت برای هنرمندانی مانند Shania Twain، Burna Boy، The Kooks و بسیاری دیگر پشتیبانی کرده است. راه اندازی.

این ابزار اکنون برای کسانی که در کشورهای تازه واجد شرایط زندگی می کنند، مانند سوئد، سوئیس، لهستان و حدود ۱۷ کشور دیگر در دسترس است. TikTok در دسترس بودن آینده برای مکان‌های اضافی را اعلام نکرده است، اما یک سخنگوی اعلام کرده است که این شرکت “بسیار هیجان‌زده است که ببیند همکاری با Ticketmaster در طول زمان چگونه توسعه می‌یابد.”

اسنپ ​​چت همکاری با Ticketmaster برای مطابقت دادن کاربران با کنسرت های زنده اطراف. با این حال، روش TikTok ساده‌تر است و باید امکان دسترسی سریع‌تر به بلیط‌ها را فراهم کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/tiktoks-ticketmaster-integration-expands-to-users-outside-the-us-182324778.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/tiktoks-ticketmaster-integration-expands-to-users-outside-the-us-182324778.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *