ادغام YouTube Music ممکن است به HomePod بیاید

YouTube Music ممکن است به زودی مستقیماً در دسترس باشد هوم پاد و هوم پاد مینی از طریق سیری ادغام، بر اساس کد پنهان شده در برنامه YouTube Music که توسط نرم افزار ماینر کشف شده است @aaronp613.


بخشی در برنامه YouTube Music وجود دارد که با عنوان “Connect With HomePod” نامگذاری شده است، که نشان می دهد ممکن است در آینده ادغام شود. اپل در چند سال گذشته تعداد انگشت شماری از خدمات موسیقی شخص ثالث را در HomePod پشتیبانی کرده است، بنابراین این قابلیت از قبل با Pandora، iHeartRadio، Deezer و TuneIn Radio در دسترس است.

سرویس‌های موسیقی مانند Spotify از این گزینه استفاده نکرده‌اند، اگرچه اپل ویژگی SiriKit Media را در iOS 14 در دسترس قرار داده است، بنابراین دامنه آن محدود است. با عملکرد پخش مستقیم، کاربران می‌توانند یک سرویس شخص ثالث را به عنوان یک گزینه موسیقی پیش‌فرض تنظیم کنند و زمانی که از سیری در هوم پاد برای پخش محتوا خواسته می‌شود، سیری موسیقی را از سرویس انتخابی پخش می‌کند.

اگر YouTube Music واقعاً پشتیبانی از پخش مستقیم موسیقی در HomePod را اضافه کند، می‌تواند این سرویس استریم را برای کاربران اپل جذاب‌تر کند.


منبع: https://www.macrumors.com/2023/09/11/youtube-music-homepod-integration/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *