ارتقاء دوربین OnePlus 12 صدای بسیار خوبی دارد

ارتقاء دوربین OnePlus 12 صدای بسیار خوبی دارد

۲۲ ژانویه ۲۰۲۴

اشتراک گذاری

ارتقاء دوربین OnePlus 12 صدای بسیار خوبی دارد

وقتی روی پیوندهای خرده فروشان کلیک کنید و کالاها را خریداری کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. اطلاعات بیشتر.

در حالی که ما انجام می دهیم OnePlus 12 را در اختیار داریم، از به اشتراک گذاری جزئیات خاص در مورد آن جلوگیری می کنیم. با این حال، در حالی که نمی‌توانیم طولانی در مورد آن صحبت کنیم، OnePlus مشکلی برای ادامه آزمایش طولانی خود برای دستگاه ندارد، که هنوز هم انتظار می‌رود فردا در ۲۳ ژانویه عرضه شود. آخرین خبر همه چیز درباره دوربین‌های پشتی است.

مشخصات دوربین: OnePlus 12 مجهز به دوربین زاویه باز سونی LYT-808، سنسور ۱/۱٫۴ اینچی با قابلیت جذب ۵۰ درصد نور بیشتر در مقایسه با IMX890 OnePlus 11 خواهد بود. این باید به معنای عملکرد استثنایی در نور کم با جزئیات و وضوح بیشتر در آن شرایط نوری غیربهینه باشد. همچنین شامل یک فیلتر مادون قرمز پوشش ALC است که به کاهش درخشش قرمز و مصنوعات کمک می کند.

همچنین در OnePlus 12 یک لنز تله فوتو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی OV64B 3X وجود دارد که دارای اندازه سنسور نیم اینچی و دیافراگم ƒ/۲٫۶ است. به گفته OnePlus، این نسبت به IMX709 مورد استفاده در OnePlus 11 76 درصد بهبود یافته است که در نهایت امکان زوم اپتیکال ۳ برابر، زوم درون سنسور ۶ برابر و زوم هیبریدی ۱۲۰ برابر را فراهم می کند.

الگوریتم HDR ارتقا یافته است: روشی که یک الگوریتم HDR معمولی کار می کند، یک تصویر واحد از ترکیبی از عکس های کم نور، نوردهی معمولی و بیش از حد نوردهی ایجاد می شود. در OnePlus 12، الگوریتم TurboRAW HDR از OnePlus 11 ارتقا یافته است، و OnePlus ادعا می کند که این الگوریتم، “آنچه را که می بیند، درک می کند.”

مسلح به این دانش، پیچیدگی های ظریف برجسته ها و سایه ها را به تصویر می کشد و آنها را مطابق قوانین دنیای فیزیکی پردازش می کند. با شناسایی سوژه هایی مانند چهره انسان، آنها را با ظاهری سه بعدی و بافتی ارائه می کند و در نتیجه تصاویری ایجاد می کند که کیفیت لمسی را تداعی می کند.

اگر به روشی که توضیح داده شده کار کند، در واقع بسیار نرم به نظر می رسد.

حالت استاد: هنگامی که به عنوان حالت حرفه ای شناخته شد، حالت Master به کنترل تنظیماتی مانند رنگ، وضوح، کنتراست، اشباع و موارد دیگر ادامه خواهد داد. چرا نام آن تغییر می کند، ما نمی دانیم.

ویدیو: فیلمبرداری باید در OnePlus 12 نیز ثابت باشد. این دستگاه از فیلمبرداری ۴K با Dolby Vision پشتیبانی می کند که به معنای HDR بهبود یافته برای ویدیوهای شماست. این منجر به رنگ، کنتراست و روشنایی بهتری برای ویدیوهای شما می شود.


باز هم، ما در این هفته همه چیز را در مورد این گوشی یاد خواهیم گرفت. OnePlus peeps، خودتان را آماده کنید.

// وان پلاس

اشتراک گذاری

دسته بندی

برچسب ها


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/22/oneplus-12-camera-upgrades-sound-really-good/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *