ارزان ترین فروش و معاملات AirPods در ژانویه ۲۰۲۴

زمان بسیار خوبی برای یافتن معاملات ایرپاد است، زیرا هیچ نسخه جدیدی در سال ۲۰۲۳ وجود نداشت، به این معنی که می توانید فروش ایرپادهای فوق العاده ای را در همه مدل ها، از جمله ایرپاد پرو ۲، ایرپاد ۲ و ۳، و ایرپاد مکس روی گوشی لوکس پیدا کنید. .

من این راهنما را ایجاد کرده ام تا بهترین معاملات AirPods را در سراسر وب در هر مدل موجود برای شما ارائه دهم تا مطمئن شوید که کمترین قیمت ممکن را خواهید داشت. به لطف فروش اخیر در تعطیلات، ایرپادها را با قیمت ۶۹ دلار / ۶۹ پوند در دسترس دیدیم، این در صورتی است که به فناوری حذف نویز نیاز ندارید. اگر به جدیدترین هدفون های اپل یعنی AirPods Pro 2 علاقه مند هستید، همچنان می توانید تخفیف های مکرر تا ۶۰ دلار / ۶۰ پوند را دریافت کنید.

در زیر، همه بهترین معاملات ایرپاد را خواهید دید که بر اساس ایرپادهای استاندارد اپل، که شامل ایرپاد ۲ و ایرپاد ۳، ایرپاد پرو که شامل فناوری حذف نویز است، و تنها هدفون روی گوش اپل، ایرپادها، دسته بندی شده اند. حداکثر

ابزار مقایسه قیمت ما به طور خودکار بهترین پس انداز را از همه خرده فروشان مورد علاقه شما به ارمغان می آورد تا بتوانید به محض اینکه به قفسه رسیدند، آخرین قیمت ها را خریداری کنید تا مطمئن شوید که بهترین معاملات AirPods را دریافت می کنید.

بهترین فروش و معاملات AirPods

بهترین معاملات AirPods

معاملات AirPods

معاملات AirPods زیادی برای پیدا کردن وجود دارد AirPods 2019 که قیمت راه اندازی آن ۱۵۹ دلار / ۱۵۹ پوند / ۲۴۹ دلار استرالیا بود. اما به لطف انتشار ایرپاد ۳، می‌توانید تخفیف‌های مکرر روی ایرپادهای نسل دوم پیدا کنید که تا ۹۹ دلار / ۹۹ پوند / ۹۹ دلار استرالیا کاهش می‌یابد.

در حالی که AirPods 2 فاقد حذف نویز است، هدفون های نسل دوم با تراشه H1 اپل برای ارائه صدای با کیفیت و جفت شدن سریعتر با اتصال یکپارچه عرضه می شوند. تراشه H1 همچنین کنترل صوتی را از طریق سیری ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید مسیرها را دریافت کنید، آهنگ‌ها را رد کنید و به‌طور کاملاً هندزفری تماس برقرار کنید. این هدفون ها با یک کیف شارژ عرضه می شوند که علاوه بر پنج ساعت در خود جوانه ها، ۲۰ ساعت عمر باتری بیشتری را ارائه می دهد.

AirPods 3

(اعتبار تصویر: اپل)

سیب AirPods 3 در سال ۲۰۲۱ منتشر شدند و جدیدترین هستند هدفون های بی سیم واقعی در مجموعه ایرپادهای اپل. هدفون ها دارای طراحی جدیدی هستند که شبیه AirPods Pro با ساقه های کوتاه تر است که شامل حسگرهای نیروی خازنی لمسی برای کنترل آسان است. همچنین صدای بهبود یافته ای را با صدای فضایی دریافت می کنید که منجر به تجربه ای فراگیرتر می شود و یک جعبه شارژ MagSafe که بیش از ۳۰ ساعت کل زمان گوش دادن را فراهم می کند.

ایرپادهای نسل سوم دارای قیمت اولیه ۱۷۹ دلار / ۱۶۹ پوند / ۲۷۹ دلار استرالیا هستند، اما از زمان عرضه آنها می توانید به طور مرتب هدفون های فروش را پیدا کنید.

بهترین معاملات AirPods Pro

AirPods Pro 2

(اعتبار تصویر: اپل)

در سپتامبر ۲۰۲۲، مورد انتظار طولانی AirPods Pro 2 با قیمت اولیه ۲۴۹ دلار / ۲۴۹ پوند / ۳۹۹ دلار استرالیا راه اندازی شد. به لطف تراشه جدید H2 اپل و بهبود یافته تشخیص داخل گوش و کنترل‌های لمسی برای تنظیم صدا، حذف نویز و کیفیت کلی صدا بهبود یافته است. در رویداد سپتامبر ۲۰۲۳ اپل، AirPods Pro 2 ارتقاء یافت و اکنون با یک کیس شارژ USB-C عرضه می‌شود، بنابراین لازم نیست به کابل لایتنینگ، به‌علاوه مقاومت بیشتر در برابر گرد و غبار و صدای بدون اتلاف با Apple Vision Pro تکیه کنید.

به لطف فروش اخیر تعطیلات، ما قبلاً چشمگیر بوده است معاملات AirPods Proبا قیمت های کم سابقه به ۱۸۹٫۹۹ دلار در ایالات متحده.

فروش معاملات AirPods: AirPods Pro

اصلی AirPods Pro در سال ۲۰۱۹ با قیمت اولیه ۲۴۹ دلار / ۲۴۹ پوند / ۳۹۹ دلار استرالیا منتشر شد. در حالی که هدفون ها دیگر برای خرید از فروشگاه اپل در دسترس نیستند، گاهی اوقات می توانید AirPods Pro اصلی را در خرده فروشان شخص ثالث به فروش برسانید.

AirPods Pro اولین ایرپادهایی بود که دارای فناوری حذف نویز فعال برای دور نگه داشتن حواس‌پرتی‌های بیرون از موسیقی شما بود، که برای آن رفت و آمدهای پر سر و صدا یا حفظ تمرکز شما در محل کار بسیار عالی است. AirPods Pro همچنین در برابر آب و عرق مقاوم است، و آنها را بسیار بهتر از AirPods های استاندارد برای باشگاه مناسب می کند، و دارای نکات متعددی هستند تا بتوانید بهترین تناسب را برای خود تنظیم کنید.

معاملات AirPods: AirPods Max

بهترین معاملات AirPods Max

اپل بی سر و صدا منتشر شد AirPods Max در دسامبر ۲۰۲۰ به عنوان گران ترین هدفون اپل با قیمت پایه ۵۴۹٫۹۹ دلار / ۵۴۹ پوند.

ایرپاد مکس نه تنها به دلیل قیمتی که دارد متمایز است، بلکه هدفون های اپل از طراحی روی گوش نیز بهره می برند که اولین نمونه از خط ایرپاد است. اپل ادعا می‌کند که AirPods Max جادوی AirPods را به یک طراحی روی گوش می‌آورد، به این معنی که شما از قابلیت حذف نویز فعال، تراشه‌های قدرتمند H1 و یک تجربه صوتی پیشرفته برخوردار هستید.

AirPods Max همچنین دارای طراحی منحصربه‌فرد با هدبند توری تنفس‌پذیر و قاب فولادی ضد زنگ با گوش‌های فوم حافظه برای راحتی نهایی است. هدفون اپل در چندین انتخاب رنگی شیک مانند خاکستری فضایی، نقره ای، آبی آسمانی، سبز و صورتی عرضه می شود و تا ۲۰ ساعت عمر باتری را ارائه می دهد.

  • معاملات AirPods Max را مستقیماً بررسی کنید از اپل

قیمت ایرپاد چقدر است؟

قیمت رسمی AirPods در ایالات متحده ۱۵۹ دلار و در انگلستان ۱۵۹ پوند و در استرالیا ۲۴۹ دلار است. بنابراین شما نباید بیشتر هزینه کنید. اگرچه، ما دیده‌ایم که برخی از فروشگاه‌ها با کم شدن موجودی، قیمت‌ها را با وقاحت بالا می‌برند. اگر به دنبال نسخه ای با جعبه شارژ بی سیم هستید، قیمت آن در ایالات متحده به حدود ۱۹۹ دلار و در انگلستان به ۱۹۹ پوند می رسد.

انتظار داشته باشید که پریزهای معمولی به MSRP نزدیک‌تر شارژ شوند و بهتر است در فصول کلیدی خرید به زیر آن بروند. با این حال، لازم نیست مدت زیادی منتظر فروش مناسب ایرپاد اپل باشیم!

به عنوان یک جایگزین، معاملات هدفون و هدفون بی‌سیم زیادی در کشور ما وجود دارد معاملات هدفون را شکست می دهد صفحه و مارک های دیگر در ما پوشش داده شده است معاملات هدفون بی سیم صفحه

در مورد ایرپادهای اصلی اپل ۲۰۱۶ چطور؟

این مدل ها در حال حاضر در اکثر فروشگاه ها متوقف شده و به تدریج حذف شده اند. در موارد نادری که واحدهای سهام استفاده نشده را مشاهده می کنیم، در واقع همان قیمت نسخه های جدید و بهبود یافته ۲۰۱۹ هستند.

نسخه کوتاه: مدل‌های ۲۰۱۹ را از طریق یکی از معاملات در نمودار مقایسه بالا دریافت کنید. برای اطمینان از آنها هستند در موارد جدید، اگر عنوان چیزی مطابق با «۲۰۱۹» یا «جدیدترین/جدیدترین نسخه» نمی‌گوید، در توضیحات به تراشه H1 و قابلیت هندزفری Siri توجه کنید.

آیا باید منتظر معامله ارزان تری برای AirPods باشم؟

ممکن است مدتی منتظر تخفیف های جدی باشید. سال گذشته حدود جمعه سیاه، ما شاهد تخفیف های ۲۰ دلاری بودیم که در عرض چند دقیقه فروخته می شد، و این یکی از محبوب ترین معاملاتی بود که در جمع بندی های گسترده خود از داغ ترین پیشنهادها برجسته کردیم. ما شاهد تخفیف های مشابه در بریتانیا نیز بودیم – بسیار بهتر از تخفیف ۷ دلاری سال گذشته، اما هنوز هیچ فروش فلش در حال حاضر وجود ندارد.

همه چیز در مجموع امسال بهتر بوده است، هرچند با معاملات بسیار بهتر در مناطق مختلف موجود است. ما مرتباً شاهد تخفیف‌های ۱۵ دلاری / ۲۰ پوندی خارج از اوج تخفیف‌های فصلی هستیم، بنابراین صادقانه بگوییم باید بتوانید قیمت پیشنهادی پیشنهادی را شکست دهید.


منبع: https://www.techradar.com/news/cheapest-airpods-prices

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *