از استارفیلد تا کانتر استرایک و پابجی؛ محبوب‌ترین بازی‌های ۲۰۲۳ استیم کدامند؟

استیم لیست محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ را منتشر کرده است. هرکدام از بازی‌ها بسته به رتبه‌ای که دریافت‌ کرده‌اند در دسته‌ی خاصی قرار می‌گیرند.

بر اساس اعلام استیم، بازی‌هایی که رتبه‌ی اول تا ۱۲ را کسب کرده‌اند در دسته‌ی پلاتینیوم، رتبه‌ی ۱۳ تا ۲۴ در دسته‌ی طلایی، رتبه‌ی ۲۵ تا ۵۰ در دسته‌ی نقره‌ای و رتبه‌ی ۵۱ تا ۱۰۰ در دسته‌ی برنز قرار گرفته‌اند.

این لیست براساس داده‌های فروش بازی‌ها از ۱ ژانویه تا ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۱ آذر ۱۴۰۱ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۲) جمع‌آوری شده است. در دسته‌ی پلاتینیوم بازی‌های مختلفی از جمله Destiny 2 و Starfield و Counterstrike 2 و PUBG: Battleground قرار دارند.

دسته‌ی طلایی شامل بازی‌های Elden Ring و Dead By Daylight و Resident Evil 4 و Red Dead Redemption 2 می‌شود.

بازی‌هایی که در دسته‌ی نقره‌ای قرار دارند شامل مواردی مثل Cities: Skylines II و Team Fortress 2 و Lethal Company می‌شود و در دسته‌ی برنز، بازی‌های‌ Terraria و Life of P و Anno 1800 جای گرفته‌اند.

کاربران کنسول بازی ولو مدل استیم دک در سال ۲۰۲۳ بازی‌هایی از جمله Half-Life و The Witcher 3: Wild Hunt و Dave the Diver را بیشتر بازی کرده‌اند. در حال حاضر تعدادی از این بازی‌ها به عنوان بخشی از فروش زمستانی استیم تخفیف خورده‌اند.


منبع: https://www.zoomit.ir/gaming/414041-steam-best-selling-most-played-games-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *