از حریم خصوصی هنگام سفر با ردیاب دوربین مخفی لذت ببرید، اکنون ۳۰ دلار برای هفته سایبر

TL;DR: از ۲۹ نوامبر، این را دریافت کنید ردیاب دوربین مخفی فقط با ۲۹٫۹۷ دلار — این ۳۱ درصد تخفیف است.


آیا قصد سفر در این فصل تعطیلات را دارید؟ در این زمان شلوغ به اندازه کافی استرس وجود دارد، اما خوشبختانه، در این هفته سایبری، ابزارهایی برای کاهش برخی نگرانی‌ها به فروش می‌رسد. این که آیا شما با اقامت در Airbnb یا هتل، می توانید با دانستن اینکه حریم خصوصی شما محافظت می شود، به خود آرامش دهید با کمک این ردیاب دوربین مخفی.

این ردیاب دوربین مخفی ۴ در ۱ براق می تواند هر جایی را با هم نشان دهد. و درست به موقع برای تمام آن سفرهای فصلی، در هفته Cyber ​​Week فقط با ۲۹٫۹۷ دلار به فروش می رسد. هیچ کد کوپنی مورد نیاز نیست، اما باید سریع عمل کنید زیرا این معامله فقط تا ۳ دسامبر ادامه دارد.

استفاده های متعددی را ارائه می دهد – تشخیص سیگنال RF، لنز یاب دوربین و آشکارساز دوربین، تشخیص میدان مغناطیسی و چراغ قوه – همه اینها می تواند به محافظت از حریم خصوصی شما در زمانی که خارج از خانه هستید کمک کند. تراشه بسیار حساس آن سیگنال‌های کوچک را تشخیص می‌دهد، در حالی که ویژگی تشخیص GPS به شما کمک می‌کند هر دستگاهی را که به طور بالقوه مجهز به GPS باشد، ردیابی کنید.

وقتی در جاده هستید نگران عمر باتری هستید؟ نباشید – باتری لیتیوم پلیمری قابل شارژ تا ۳۰ ساعت با یک بار شارژ کار می کند. و جدای از شناسایی دوربین‌های بی‌سیم یا سیمی بالقوه در مکان‌هایی که نمی‌دانید، می‌تواند امواج رادیویی و میدان‌های مغناطیسی را نیز تشخیص دهد.

با این کار آرامش خاطر را هدیه دهید ردیاب دوربین مخفیفروش برای Cyber ​​Week فقط با ۲۹٫۹۷ دلار (۴۳ دلار) تا ۳ دسامبر ساعت ۲۳:۵۹ PT.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
ابزارک ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/nov-29-hidden-camera-detector

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *