از Samsung Unpacked 2024 چه انتظاراتی باید داشت، از جمله راه اندازی گوشی هوشمند Galaxy S24

CES 2024 در کتاب است و این بدان معناست که دنیای فناوری می‌تواند به عقب برگردد و دوباره – اوه، صبر کنید، موضوع کوچک سامسونگ Unpacked در افق وجود دارد. سامسونگ اولین رویداد سال خود را کمی زودتر از همیشه برگزار می کند. شروع خواهد شد ۱۷ ژانویه ساعت ۱ بعد از ظهر به وقت شرقی. با این حال، بدون یک شوک بزرگ، سامسونگ از گوشی های هوشمند گلکسی S24 خود رونمایی خواهد کرد.

سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ

همانطور که همیشه اتفاق می‌افتد، در مورد گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۴ سامسونگ هفته‌ها شایعات در حال افزایش است. با تشکر از افشاگر ایوان بلاس، که ادعا می کرد دارد یک برگه مشخصات برای هر سه دستگاه به دست آورد، ما ایده مناسبی از آنچه سامسونگ برای Galaxy S24، S24+ و S24 Ultra در نظر گرفته است، داریم. همانند سال های گذشته، سامسونگ اکنون یک صفحه “رزرو” دارد در سایت خود و همچنین برای کسانی که می خواهند در صف خرید جدیدترین گوشی های هوشمند باشند.

احتمالاً سال دیگری از تغییرات تکراری در بخش سخت افزاری خواهد بود. به احتمال زیاد برجستگی‌هایی در مشخصات بیشتر قطعات وجود خواهد داشت و دستگاه‌های S24 احتمالاً عملکرد سریع‌تر و کارآمدتری نسبت به مدل‌های قبلی خود ارائه می‌دهند. با این حال، اگر تمایل دارید هر سال یک یا دو سال به جدیدترین گوشی خود ارتقا دهید، نباید انتظار داشته باشید که ظاهری متفاوت داشته باشید… به جز در مورد Galaxy S24 Ultra که قرار است صفحه نمایش تخت و تیتانیومی داشته باشد. قاب

مهمترین ارتقای سخت افزاری بدون شک در موتورخانه است. انتظار می رود سامسونگ از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کند. این با توجه به تلاش های کوالکام برای این امر بسیار مهم است پشتیبانی از عملیات هوش مصنوعی روی دستگاه با CPU های خود و کارهای اخیر سامسونگ در زمینه هوش مصنوعی مولد.

برای این منظور، بزرگترین تغییر در سری گلکسی امسال احتمالاً در قالب ویژگی های هوش مصنوعی رخ خواهد داد. سامسونگ اخیرا مدل های هوش مصنوعی مولد خود را رونمایی کردکه می تواند کارهایی مانند ترجمه، خلاصه کردن اسناد، تهیه پیش نویس ایمیل ها، کمک به کدنویسی و بله، جمع آوری تصاویر بر اساس درخواست های متنی را انجام دهد.

عموماً اعتقاد بر این است که فناوری هوش مصنوعی مولد Gauss سامسونگ در گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۲۴ عرضه عمومی خواهد شد و احتمالاً به عنوان هوش مصنوعی گلکسی شناخته می‌شود. این شرکت به برخی از به‌روزرسانی‌های هوش مصنوعی اشاره کرده است، مانند این ویژگی به نام Zoom with Galaxy AI.

همه چیز دیگر: هوش مصنوعی مولد، ردیاب های تناسب اندام و لپ تاپ

گوشی های هوشمند جدید بدون شک ستاره نمایش خواهند بود و سامسونگ احتمالاً زمان زیادی را صرف بررسی عملکردهای مولد هوش مصنوعی خواهد کرد. این ممکن است پهنای باند زیادی را برای اطلاعیه های دیگر باقی نگذارد. طبق برخی شایعات، این احتمال وجود دارد که ردیاب تناسب اندام Galaxy Fit 3 را ببینیم. این رویداد ممکن است نشان دهنده انتشار One UI 6.1 برای دستگاه های Galaxy باشد.

فراتر از آن، وجود داشته است پیشنهادات سامسونگ چندین لپ‌تاپ گلکسی بوک پرو را به نمایش می‌گذارد، در حالی که احتمال رونمایی از تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و ایربادهای جدید نیز وجود دارد. ما به زودی متوجه خواهیم شد که این شرکت برای اولین دستگاه های بازار انبوه خود در سال ۲۰۲۴ چه برنامه ریزی کرده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/what-to-expect-from-samsung-unpacked-2024-including-the-galaxy-s24-smartphone-launch-140010394.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/what-to-expect-from-samsung-unpacked-2024-including-the-galaxy-s24-smartphone-launch-140010394.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *