از Spotify HiFi دست نکشید – کدهای فاش شده به قیمت و ویژگی های صوتی با وضوح بالا اشاره می کند

از Spotify HiFi دست نکشید – کدهای فاش شده به قیمت و ویژگی های صوتی با وضوح بالا اشاره می کند

ما اولین بار در مورد آن شنیدیم Spotify HiFi در سال ۲۰۲۱ و از آن زمان تاکنون چیز دیگری نشنیده‌ایم، که باعث شد فکر کنیم که اینطور بوده است هرگز نمی آیداما به نظر می رسد اگر آخرین دور شایعات درست باشد، بالاخره می تواند در راه باشد.

کد تازه کشف شده در داخل Spotify این برنامه جزئیاتی را در مورد یک سرویس «Spotify Supremium» که در حال حاضر اعلام نشده است، نشان می دهد که صدای با کیفیت بالاتر را با قیمت بالاتر ارائه می دهد.

کد توسط Redditor کشف شد هیپیکسیهمانطور که توسط لبه، و کاملاً نشت دارد. به ما می گوید که این سرویس چه چیزی را ارائه می دهد، چه گزینه هایی در دسترس خواهد بود و ممکن است چه هزینه ای داشته باشد.

درباره Spotify Supremium چه می دانیم؟

به دلیل مذاکرات با شرکت‌های ضبط، که حقوق اکثر پخش‌های موسیقی Spotify را در اختیار دارند، سطح جدید صوتی با کیفیت بالاتر برای مدت طولانی به تعویق افتاده است.

اما به نظر می رسد که این مذاکرات سرانجام (یا تقریباً) به پایان رسیده است، زیرا کد موجود در برنامه به شدت نشان می دهد که راه اندازی قریب الوقوع است. طبق گزارش‌ها، این برنامه به‌جای یک مکان‌نمای “چیزهای HiFi را در اینجا قرار دهید” بسیار توصیفی است. به گفته Hypixely، در اینجا چیزی است که نشان می دهد از Spotify Supremium دریافت خواهید کرد:

  • موسیقی ۲۴ بیتی Lossless با “بدون تاخیر و تاخیر”
  • امکان ساخت لیست پخش با هوش مصنوعی
  • هر ماه ۳۰ ساعت گوش دادن به کتاب صوتی
  • طرح‌های فردی، Duo، و خانوادگی
  • امکان فیلتر کردن کتابخانه شما بر اساس حالت، فعالیت و ژانر
  • ابزارهای اختلاط پیشرفته
  • سفارشی کردن ترتیب لیست پخش بر اساس BPM یا قابلیت رقص، یا استفاده از “Smart order” برای ایجاد بهترین دنباله با استفاده از کلید و سرعت
  • انتقال صاف را فعال کنید، که از نقاط نشانه تنظیم شده برای انتقال یکپارچه بین آهنگ ها استفاده می کند
  • بر اساس حالات و ژانرها در فهرست پخش فیلتر کنید
  • Soundcheck: به شما در مورد عادات گوش دادن شما می گوید و متوجه می شوید که چه ترکیبی از صداها “بی نظیر شما” هستید

قیمت به نظر می رسد ۱۹٫۹۹ دلار در ماه باشد، و اگرچه ممکن است یک مکان نگهدار باشد، اما با آن مطابقت دارد. شایعات قبلی از یک ردیف ۱۹٫۹۹ دلار. تغییر نام نیز قانونی به نظر می رسد، زیرا اولین بار در اوایل سال جاری توسط بلومبرگ گزارش شد.

مانند همیشه، Spotify در مورد خدمات اعلام نشده اظهار نظر نمی کند. اما جالب است که ببینیم آیا این سرویس جدید در نهایت تعداد قابل توجهی را انجام می دهد، به خصوص با توجه به اینکه بهترین سرویس پخش موسیقیقبلاً این را ارائه می دهد.

با استفاده از موسیقی بدون ضرر، Spotify قصد دارد برای چیزی هزینه اضافی بپردازد اپل موزیک و آمازون موزیک کاربران نامحدود به عنوان بخشی از اشتراک استاندارد خود دریافت می کنند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/audio-streaming/dont-give-up-on-spotify-hifi-leaked-code-hints-at-pricing-and-hi-res-audio-features

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *