استارت‌آپ امنیت سایبری هلند در بحبوحه افزایش حملات آنلاین، ۳۶ میلیون یورو کیف می‌کند

استارت آپ هلندی Eye Security 36 میلیون یورو جمع آوری کرده است تا از کسب و کارهای اروپایی دفاع کند مجرمان سایبری.

این سازمان مستقر در لاهه که در سال ۲۰۲۰ توسط گروهی از کارشناسان اطلاعاتی و امنیتی هلند تأسیس شد خدمات حفاظت سایبری، پاسخگویی به حوادث، و خدمات بیمه سایبری به شرکت های کوچک تا متوسط.

دور تأمین مالی، که کل مبلغ Eye Security را که تاکنون جمع آوری کرده است، به ارمغان می آورد ۵۷٫۵ میلیون، توسط JPMorgan، بازوی سرمایه گذاری خصوصی غول مالی آمریکایی JPMorgan Chase هدایت شد.

Eye Security قصد دارد از پول نقد برای تحکیم حضور خود استفاده کند هلند، آلمان و بلژیک. همچنین هدف آن گسترش به سایر کشورهای اروپایی است.

استارت‌آپ امنیت سایبری هلند در بحبوحه افزایش حملات آنلاین، ۳۶ میلیون یورو کیف می‌کند
بنیانگذاران Eye Security: Piet Kerkhofs (سمت چپ)، Job Kuijpers (مرکز) و Vincent van de Ven. اعتبار: امنیت چشم

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

کلید استراتژی آن تمرکز بر حمایت از شرکت‌های کوچک‌تر است که به گفته آن، این شرکت‌ها را نمایندگی می‌کنند حدود ۵۰ درصد از تمام حملات امنیت سایبری، اما آسیب پذیرترین آنها در برابر تأثیرات آنها هستند. اکثر آنها بودجه ای برای یک تیم امنیت سایبری داخلی ندارند.

جاب کویجپرز، مدیرعامل این استارت آپ که پیش از این مدیر آژانس امنیت ارتباطات ملی سرویس اطلاعاتی هلند بود، گفت: ما یک پلتفرم مقیاس‌پذیر ایجاد کرده‌ایم که نه تنها دفاع یک کسب‌وکار را در برابر تهدیدات سایبری تقویت می‌کند، بلکه به سرعت پوشش بیمه‌ای را نیز ارائه می‌کند. . .

بلای جرایم سایبری

بر اساس گزارش‌ها، حملات باج‌افزار (جایی که مجرمان سایبری داده‌های شخصی را به گروگان نگه می‌دارند تا زمانی که قربانی هزینه آن را پس بدهد) در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. داده ها از اتحادیه اروپا دیجیتال SME. برای مثال، در ماه می گذشته شاهد ۵۷۵ حمله در اروپا بودیم که بیش از دو برابر ۲۲۳ حمله سال گذشته بود.

پرکارترین این مهاجمان LockBit بود، یک باج افزار بدنام روسی که مختل شده است ماه گذشته. به گفته Eye Security، حدود ۶۰ درصد از شرکت‌های کوچکی که توسط گروه‌هایی مانند این هک می‌شوند، ظرف شش ماه از کار خارج می‌شوند.

افزایش جرایم سایبری، تنظیم کننده های اتحادیه اروپا را وادار به انجام اقداماتی کرده است. دستورالعمل امنیت شبکه و اطلاعات اروپا (NISD) سال گذشته به‌روزرسانی شد که شامل الزامات گزارش‌دهی دقیق‌تر برای شرکت‌ها بود. از ۱۷ اکتبر ۲۰۲۴، مشاغلی که یک را گزارش نمی کنند هک کردن خطر جریمه تا سقف ۱۰ میلیون یورو یا ۲ درصد از درآمد سالانه آنها.

تغییرات قوانین باعث می‌شود که کسب‌وکارها برای نظم بخشیدن به امور خود تلاش کنند. البته این خبر خوبی برای Eye Security است.

این شرکت روز دوشنبه در لینکدین گفت: “ما به شدت احساس می کردیم که شرکت ها شایسته بهتری هستند. همچنین متوجه شدیم که متخصصان امنیتی کافی برای کمک به هر شرکتی در اروپا وجود ندارد. ما به رویکردی کاملا متفاوت نیاز داشتیم.”


منبع: https://thenextweb.com/news/dutch-cybersecurity-startup-eye-36m

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *