استارت‌آپ پشت «سیستم عصبی مرکزی» برای هتل‌ها به جدیدترین اسب شاخدار هلندی تبدیل می‌شود

استارت‌آپ پشت «سیستم عصبی مرکزی» برای هتل‌ها به جدیدترین اسب شاخدار هلندی تبدیل می‌شود

Mews مستقر در آمستردام، یک سیستم مدیریت دارایی مبتنی بر ابر (PMS) برای صنعت مهمان‌نوازی، به جدیدترین اسب شاخدار هلندی تبدیل شده است.

در یک تازه منابع مالی دور، استارتاپ – که همچنین یک عضو انجمن TNW – پس از جمع آوری ۱۱۰ میلیون دلار (۱۰۱ میلیون یورو) با ارزش ۱٫۲ میلیارد دلار (۱٫۱ میلیارد یورو) به وضعیت تک شاخ دست یافت.

میوز در سال ۲۰۱۲ توسط ریچارد والتر، یک هتلدار سابق با مأموریتی برای سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال فضای مهمان نوازی تاسیس شد. والتر به TNW گفت: «تحول دیجیتالی برای بسیاری از برندهای مهمان‌نوازی چالش برانگیز است، زیرا بسیاری از آنها سیستم‌های خود را با فناوری قدیمی و در محل اجرا می‌کنند.

این امر نوآوری زیادی را در این بخش با مشکل مواجه می‌کند و تجاربی را که هتلداران می‌توانند به مهمانان و کارمندانی که نیاز به افزایش سریع دارند، ارائه دهند، محدود می‌کند.»

Valtr میوز را به عنوان «سیستم عصبی مرکزی» هر هتلی توصیف می‌کند که همه چیز را از مدیریت رزرو و تحویل مهمان‌ها گرفته تا رسیدگی به پرداخت‌ها و حمایت از تیم خانه‌داری را کنترل می‌کند. را استارت آپ یک پلتفرم انعطاف‌پذیر و مبتنی بر ابر با بیش از ۱۰۰۰ ادغام در بازار خود ارائه می‌دهد که به مشتریان اجازه می‌دهد یک پشته فناوری سفارشی متناسب با نیازهای خود بسازند.

بودجه جدید به دنبال یک سال رشد قابل توجه است. Mews بیش از ۶۰ درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته و بیش از ۱۶ میلیون چک سالانه هتل در سراسر جهان داشت.

این استارتاپ همچنین سه شرکت هتلداری دیگر (Frontdesk Anywhere، Hotello و Nomi) را خریداری کرد و تعداد کل خریدهای خود را به هشت رساند. در حال حاضر، حدود ۵۰۰۰ مشتری از پلتفرم آن برای مدیریت بیش از ۳۵۰۰۰۰ فضای پذیرایی استفاده می کنند.

با سرمایه تازه، میوز روی تحقیق و توسعه، توسعه جهانی و خریدهای آینده تمرکز خواهد کرد. این دور توسط سرمایه گذار فعلی Kinnevik در کنار Reavaia، Goldman Sachs Alternatives، Notion Capital و LGVP رهبری شد.

“ما بسیار مفتخریم که به آن رسیدیم [the unicorn] والتر گفت، نقطه عطف، و حمایت سرمایه گذاران در سطح جهانی، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اضافه کردن که این استهمیشه روز اول” برای میوز.

میوز در حال حاضر است ۳۲ اسب شاخدار در هلند پرورش داده شده و به گروه هایی مانند Booking، Adyen و bunq می پیوندد.


منبع: https://thenextweb.com/news/amsterdam-based-mews-netherlands-newest-unicorn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *