استارفیلد سال آینده “روش های جدید سفر” را معرفی خواهد کرد

بعید به نظر می رسد که استارفیلد مانند همتایان خود در Bethesda عمر طولانی داشته باشد، اما به نظر نمی رسد که این استودیو را از دستکاری در هسته ماجراجویی فضایی منصرف کند – و یک افزوده جذاب که Bethesda اکنون تایید کرده است شامل “راه های خبری از سفر»، در مقطعی در سال ۲۰۲۴ می آید.

Bethesda حالت های جدید سفر را در a به‌روزرسانی برنامه‌نویس در Reddit به اشتراک گذاشته شد همراه با پرتاب یک پچ کوچک برای رسیدگی به باگ “سیارک حیوان خانگی” استارفیلد، که باعث شده است برخی از بازیکنان بی‌وقفه در سراسر منظومه شمسی توسط سنگ‌های فضایی پایدار دنبال شوند.

بتسدا در پستی در Reddit توضیح داد: «ما روی بسیاری از مسائلی که شما پست کرده‌اید سخت کار کرده‌ایم، و انتظار داریم که در اوایل سال آینده به‌روزرسانی شود که شامل تعداد زیادی از رفع‌های جستجوی «در حال انجام» نیز می‌شود. به عنوان FSR3 و XeSS. اگرچه چندین مشکل کوئست را برطرف کردیم، رفع رفع‌های کوئست در حال انجام بسیار سخت‌تر است و ما یک سیستم جدید برای تصحیح آن‌ها بدون نیاز به پس‌اندازی ذخیره خود ساخته‌ایم.”


بیایید Starfield بازی کنیم – هیگز در فضا!

تا اینجا، بسیار جالب بود، اما بتسدا شروع به صحبت در مورد چیزهای جدید می کند. وی ادامه داد: «ما همچنین به سختی در حال کار روی بسیاری از ویژگی‌های جدیدی هستیم که شما درخواست کرده‌اید، از نقشه‌های شهر گرفته تا پشتیبانی از حالت‌ها، تا همه راه‌های جدید سفر (با ما همراه باشید!) با یک سری اصلاحات و به‌روزرسانی‌های منظم، انتظار داریم تقریباً هر شش هفته یک‌بار داشته باشیم.”

متأسفانه این «راه‌های جدید سفر» دقیقاً چه می‌تواند انجام دهد، نامشخص است. صفحه‌های بارگذاری بی‌پایان استارفیلد به درستی به دلیل ربودن حس معنی‌دار کاوش از بازی مورد انتقاد قرار گرفته‌اند، اما بعید به نظر می‌رسد که استودیو بخواهد یا بتواند – با توجه به محدودیت‌های موتور Starfield – سفر فضایی را با هر ظرفیت قابل توجهی اصلاح کند. هر چه Bethesda در انبار دارد – من قصد دارم با moonscooter همراه شوم – انتظار نداشته باشید تا سال جدید چیزی بیشتر بشنوید.

کریس تاپسل، معاون سردبیر Eurogamer، وسعت تقریباً غیرممکن را با استعداد کلاسیک Bethesda برای فیزیک سیستمی، بازی‌های جانبی مغناطیسی و عکس‌های عجیب و غریب جفت می‌کند. در نقد سه ستاره خود نوشت در اوایل سال جاری، “اما در فدا کردن اکتشاف مستقیم به خاطر مقیاس محض، چیزی برای پیوند دادن آن وجود ندارد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/starfield-will-introduce-news-ways-of-traveling-next-year

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *