استعاره: انتخابات فانتزی ReFantazio با گیم پلی اجتماعی پرسونا سازگار است

Atlus ویدیو جدیدی را با توسعه دهندگان بازی آینده خود Metaphor: ReFantazio منتشر کرده است که جزئیات جدیدی در مورد نحوه اقتباس از ایده های گیم پلی سری Persona ارائه می دهد.

روایت بازی بر نوعی انتخابات فانتزی متمرکز خواهد بود، که برای آن قهرمان باید در سراسر جهان سفر کند و حمایت جمع کند تا پادشاه شود اما با زمان محدود.

تریلر داستانی جدیدی از این بازی در مراسم The Game Awards هفته گذشته منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

استعاره: ReFantazio – مسابقات سلطنتیدر یوتیوب تماشا کنید

استعاره: بازی ReFantazio در پادشاهی متحده Euchronia و پس از ترور پادشاه آن اتفاق می افتد. آنچه در ادامه می آید یک تورنمنت سیاسی برای تعیین حاکم بعدی است که هر کسی می تواند در آن شرکت کند.

به گفته کارگردان کاتسورا هاشینو، این با عنصر سفر ترکیب خواهد شد، “عنصر انتقادی در یک فانتزی”. و در جایی که زندگی مدرسه مانند یک سفر با پایان مشخص است، استعاره نیز به همین شکل عمل خواهد کرد. زمان اختصاص داده شده برای سفر محدود است، به این معنی که بازیکنان باید در مسیر اولویت بندی کنند و استراتژی و نظم خود را تعیین کنند.

هاشینو گفت: «با در نظر گرفتن این انتخابات به عنوان یک تجربه سفر، چیزی که ما در دوران مدرن تجربه کرده‌ایم، کسانی که در حال رقابت هستند با نیاز به سفر در سراسر کشور در مدت زمان معین مواجه می‌شوند.

“من فکر می کنم یکی از جذابیت های اصلی این بازی این است که تا به امروز بخش خوبی از سری Persona را که طبق یک برنامه پیشرفت کرده است، می گیرد و آن را به گونه ای تطبیق می دهد که کاملاً با خط داستانی این اثر و سیستم سفر ما مطابقت دارد. “آفریدم.”

سفر خود با ماشین‌هایی به نام Gauntlet Runners انجام می‌شود که شبیه کشتی‌هایی با پاهای غول‌پیکر هستند. اینها توسط ایکوتو یاماشیتا، که به خاطر کارش بر روی Neon Genesis Evangelion مشهور است، طراحی شده اند. در همین حال، آثار هنری پس زمینه توسط Koda Kazuma (NieR: Automata) طراحی شده است.


استعاره: ReFantazio – صدای خالق

یکی دیگر از تغییرات پرسونا، سیستم جادویی Metaphor است. در این دنیا، مردم با جنبه های قهرمانانه متولد می شوند که با الهام گرفتن از دیگران بیدار می شوند. این است که به شخصیت‌های اصلی بازی اجازه می‌دهد تا بر اساس این جنبه‌های قهرمانانه، که به Archetypes معروف هستند، به سلاح تبدیل شوند.

نبردها هم به صورت نوبتی و هم زمان واقعی خواهند بود و بازیکنان می توانند نحوه برخورد با دشمنان را انتخاب کنند. به عنوان مثال، دشمنان ضعیف تر را می توان به سرعت در زمان واقعی اعزام کرد، در حالی که باید از طریق سیستم فرماندهی با دشمنان دشوارتر مواجه شد.

Atlus همچنین یک را به اشتراک گذاشت بیانیه بازی به زبان ژاپنیکه NoisyPixel ترجمه کرده است.

بیان می‌کند که استعاره یک عنوان یادگاری است که نقطه اوج سیاست Atlus در مورد «اصالت و همدلی» از طریق ژانر RPG فانتزی است و صرفاً بازگشتی نوستالژیک به ریشه‌های گذشته نیست.

علاوه بر این، پیام اصلی بازی این است: “اگر در ترس از عدم اطمینان ثابت بایستید، هرگز نمی توانید به جلو حرکت کنید”.

استعاره: ReFantazio بود اولین بار در نمایشگاه Xbox Games در ماه ژوئن معرفی شداگرچه قرار است در سال ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن نیز منتشر شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/metaphor-refantazios-fantasy-election-adapts-personas-social-gameplay

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *