استودیوی Burnout Paradise Remastered از احیای سریال ها خبر می دهد

Stellar Entertainment در حال کار بر روی یک عنوان جدید مسابقه ای آرکید AAA است و نه چندان ظریف اشاره می کند که می تواند یک Burnout جدید باشد.

این استودیو قبلا بر روی Burnout Paradise Remastered و همچنین Need for Speed: Remastered و Need for Speed ​​Unbound کار کرده است.

با توجه به آن سایت اینترنتیاین استودیو در حال حاضر برای یک عنوان مسابقه ای آرکید AAA ساخته شده در Unreal 5 برای کنسول های نسل ۵ و رایانه های شخصی استخدام می کند که قرار است صحنه مسابقه را مختل کند.


استودیوی Burnout Paradise Remastered از احیای سریال ها خبر می دهدBurnout Paradise Remastered Nintendo Switch – تریلر راه اندازی


Burnout Paradise Remastered Nintendo Switch – تریلر راه اندازی

شواهد دیگری در رسانه های اجتماعی وجود دارد که نشان می دهد استودیو اطلاعات خود را در مورد آنچه که روی آن کار می کند به اشتراک گذاشته است.

در آخرین پست توسعه دهنده در X، با تصویری با عنوان “POV: شما در شرف پایان کار هستید”، آمده است: “و روسا هنوز هیچ حذفی صادر نکرده اند.”

مطمئناً به نظر می رسد که ممکن است Burnout باشد که تصادفات زیادی با وسایل نقلیه دارد. به بازی سوم حتی زیرنویس Takedown داده شد.

علاوه بر این، استودیو در حال کار بر روی یک “ماموریت مخفی” است که طبق وب سایت خود، با تصویری از فضا، “به آمادگی پرتاب نزدیک می شود”.

Stellar Entertainment توسط پل راس، که ۱۶ سال برای توسعه دهنده Burnout Criterion کار کرد، تاسیس شد.

آخرین بازی از سری Burnout، بازی Burnout Paradise Remastered در سال ۲۰۱۸ بود که ۱۰ سال پس از نسخه اصلی منتشر شد.

ما نقد Eurogamer بازی Burnout Paradise Remastered آن را به عنوان “کمال رانندگی” توصیف کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/burnout-paradise-remastered-studio-teases-series-revival?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *