استودیوی Flat2VR جدید راه اندازی شد که به تجربیات VR بازی های صفحه تخت اختصاص دارد

Flat2VR Studios یک توسعه‌دهنده جدید است که بازی‌های صفحه تخت را به تجربه‌های VR تبدیل می‌کند.

این استودیو از جامعه Flat2VR متولد شد، متشکل از مددرهایی که نسخه‌های واقعیت مجازی غیررسمی بازی‌هایی مانند Half-Life 2 و Doom را ایجاد کرده‌اند که میلیون‌ها بار دانلود شده‌اند.

این تیم در حال کار بر روی اولین پورت بازی VR دارای مجوز خود است، اگرچه این عنوان در حال حاضر یک راز باقی مانده است. به طور آزمایشی برای اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ در “پلتفورم های اصلی VR” برنامه ریزی شده است.

پخش خبری: نینتندو برای فیلم Super Mario Bros. 2 به کجا می رود؟در یوتیوب تماشا کنید

Flat2VR با شرکت انتشارات و بازاریابی VR Impact Reality همکاری می کند.

الیوت تیت، شریک Impact Reality و بنیانگذار جامعه Flat2VR، گفت: «جامعه Flat2VR ثابت کرده است که اشتهای فوق العاده ای برای تجربه بازی های گرامی به روشی کاملاً جدید با واقعیت مجازی وجود دارد.

“با استودیوی Flat2VR، ما خوشحالیم که مستقیماً با بهترین توسعه دهندگان برای ایجاد نسخه های رسمی و با کیفیت واقعیت مجازی از عناوین موفق، که مستقیماً در ویترین فروشگاه های واقعیت مجازی مانند Meta Quest، PlayStation VR2 و Steam در دسترس هستند، کار می کنیم.”

مشارکت کنندگان در Flat2VR عبارتند از موددرهای VR Cabalistic (Half-Life 2 VR)، Raicuparta (Outer Wilds، Firewatch، Neon White) و Team Beef (Doom، Doom 3، Quake 3).

در حالی که هدف این استودیو “پاک کردن مرز بین بازی های سنتی و همه جانبه” است، دیدن پشتیبانی از VR اصلا عالی است. تخصص Flat2VR از بین نخواهد رفت.

سونی، به ویژه، به دلیل عدم پشتیبانی از PS VR2 مورد انتقاد قرار گرفته است استودیو پشت بازی های فایروال تعطیل شد در ابتدای سال به همین دلیل است.

به علاوه، سونی در حال آزمایش سازگاری PS VR2 با رایانه شخصی استاما همین دیروز وجود داشت گزارش هایی مبنی بر توقف تولید به دلیل موجودی فروخته نشده.

یوبی سافت همچنین سرمایه گذاری در VR را افزایش نخواهد داد پس از فروش ضعیف Assassin's Creed Nexus VR.


منبع: https://www.eurogamer.net/new-flat2vr-studio-launches-dedicated-to-vr-experiences-of-flatscreen-games?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *