استودیوی Rebel Wolves کارگردان Witcher 3 اولین پروژه خود را به عنوان RPG فانتزی تاریک Dawnwalker تایید کرد.


استودیوی Rebel Wolves کارگردان Witcher 3 اولین پروژه خود را به عنوان RPG فانتزی تاریک Dawnwalker تایید کرد.
اعتبار تصویر: گرگ های شورشی

Rebel Wolves – استودیو ساخته شده توسط تعدادی از کارکنان سابق CD Projekt، از جمله کارگردان بازی Witcher 3، Konrad Tomaszkiewicz – تایید کرده است که اولین پروژه آن RPG فانتزی تاریک Dawnwalker است، پس از اینکه عنوان آن در اواخر سال گذشته به صورت آنلاین گزارش شد.

وقتی گرگ های شورشی وجود خود را در سال ۲۰۲۲ اعلام کرداین استودیو گفت ماموریتش «تکامل ژانر cRPG با خلق داستان‌های فراموش نشدنی و برانگیختن احساسات عمیق» است و تأیید می‌کند که اولین پروژه‌اش یک «فانتزی تاریک AAA ساخته شده در موتور Unreal 5» است که در آن زمان نامش فاش نشده بود.

از آن زمان، اخبار رسمی در مورد اولین بازی Rebel Wolves محدود شده است، اگرچه مدیرعامل Tomaszkiewicz – که در زمان حضور در CD Projekt به عنوان مدیر ثانویه Cyberpunk 2077 نیز خدمت می کرد – اذعان کرد که این بازی به اندازه The Witcher غول پیکر نخواهد بود، اما می تواند خوب تعداد “بیشتری” از ماموریت ها داشته باشید. در همان مصاحبهاو همچنین پیشنهاد کرد که این پروژه تقریباً به اندازه گسترش خون و شراب Witcher 3 خواهد بود.


The Witcher – دیر به مهمانی.

در حالی که استودیو از آن زمان تا کنون بسیار ساکت بوده است، ادعاهای جدیدی در مورد بازی در اواخر سال گذشته ظاهر شد، زمانی که کاربر توییتر Kurakasis – با کشف علائم تجاری مختلف ثبت شده، دامنه ها و سایر اظهارات آنلاین – گزارش شده است این پروژه احتمالاً یک RPG جهان باز تک‌نفره برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل بعدی شناخته شده به نام Dawnwalker: Origins، اولین عنوان در حماسه برنامه‌ریزی شده Dawnwalker خواهد بود.

و حالا Rebel Wolves نام داون واکر را رسمی کرده است. او در الف نوشت: «معمولاً ما در مورد شایعات اظهار نظر نمی کنیم در رسانه های اجتماعی. “با این حال، از آنجایی که ما چیزی از طریق تاک انگور شنیده ایم… بله، ما روی Dawnwalker کار می کنیم!”. مشخص نیست که چه چیزی باعث این اعلامیه شده است – اگرچه نشان می دهد که یک افشای رسمی طولانی تر برای پروژه ممکن است قریب الوقوع باشد – اما استودیو همچنین کمی از هنر مفهومی را به اشتراک گذاشته است، که شامل یک جنگجوی شمشیر به دست است که از آسمان بر روی دود فرود می آید. برای کنجکاوها که همزمان بنویسند.


استودیوی Rebel Wolves کارگردان Witcher 3 اولین پروژه خود را به عنوان RPG فانتزی تاریک Dawnwalker تایید کرد.
اعتبار تصویر: گرگ های شورشی

در کنار Tomaszkiewicz، Rebel Wolves کاتب سابق CD Projekt Jakub Szamałek را به عنوان کارگردان روایت و نویسنده اصلی، با سایر اعضای تیم از جمله کارگردان طراحی، Daniel Sadowski، کارگردان انیمیشن Tamara Zawada، کارگردان هنری Bartłomiej Gaweł، CFO Michał Boryka، و رئیس استودیو Robert Murzynowski به حساب می آورد. که به طور جمعی روی بازی هایی مانند Cyberpunk، Thronebreaker، Shadow Warrior 2 و سری The Witcher کار کرده اند.


منبع: https://www.eurogamer.net/witcher-3-game-directors-new-studio-confirms-first-project-as-fantasy-rpg-dawnwalker?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *