استودیوی Saltsea Chronicles “تولید را متوقف می کند”، تمام تیم اکنون به دنبال کار جدید هستند

استودیوی مستقل پشت سر فیلم باورنکردنی Saltsea Chronicles سال گذشته تولید را به طور کامل متوقف کرده است و دلیل آن مشکل تامین بودجه است.

Die Gute Fabrik همچنین برای Mutazione 2019 و مجموعه محلی چند نفره Sportfriends از سال ۲۰۱۴ شناخته شده است.

این استودیو تولید را هفته گذشته در ۱۹ فوریه متوقف کرد، امروز فاش کرد و گفت که این خبر را عمومی کرده است تا به اعضای خود کمک کند تا در جای دیگری نقش داشته باشند.


استودیوی Saltsea Chronicles “تولید را متوقف می کند”، تمام تیم اکنون به دنبال کار جدید هستندپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا تعداد زیادی اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

Die Gute Fabrik در این باره گفت: “صحنه انتشار و سرمایه گذاری برای شرکت ها و پروژه های در مقیاس ما در حال حاضر بسیار دشوار است.” بیانیه. به گفته این استودیو، این استودیو به جستجوی بودجه ادامه خواهد داد و در صورت تامین بودجه در آینده، ممکن است تولید را از سر بگیرد.

بازی‌های Die Gute Fabrik همچنان در فروش باقی می‌مانند، که این شرکت گفت: «بهترین راه برای حمایت از ما» در X (Née Twitter) ادامه می‌یابد. بنیانگذار نیلز دنکن رهبری استودیو را در حالی که به دنبال بودجه است برعهده خواهد گرفت، اگرچه او و هانا نیکلین، مدیر اجرایی آن نیز به دنبال نقش های جدید هستند.

اگر هنوز برخی از بازی های Die Gute Fabrik را امتحان نکرده اید، شاید زمان بهتری برای حمایت از استودیو وجود نداشته باشد. Donlan ما از Mutazione لذت برد، یک بازی ماجراجویی که باغبانی را با روایت خود ترکیب می کند. در او بررسی جهشاو این بازی را “ماجراجویی مهربان و ملایمی که مملو از زندگی زنده است” نامید.

Donlan همچنین از Saltsea Chronicles، یک بازی ماجراجویی که در دنیایی پرآب و پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد، لذت می‌برد، جایی که گروهی از خدمه باید کاپیتان کشتی خود را پیدا کنند. دونلان در کتاب خود به آن پنج ستاره اعطا کرد بررسی Saltsea Chronicles و ظرافت انتخاب‌هایی را که بازی از شما می‌خواهد برای رسیدن به یک “اوج واقعا ویرانگر” ستایش کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/saltsea-chronicles-studio-halts-production-whole-team-now-looking-for-new-work?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *