استودیو سازنده بازی های فایروال پلی استیشن به دلیل «عدم پشتیبانی» از VR در صنعت تعطیل می شود.

استودیوی واقعیت مجازی First Contact Entertainment تعطیل شده است. این شرکت که پشت بازی‌های PSVR و PSVR2 Firewall Zero Hour و Firewall Ultra است، گفت: «عدم پشتیبانی از VR در صنعت» عاملی در تصمیم آن بود.

First Contact Entertainment این خبر را درست قبل از کریسمس از طریق بیانیه‌ای به اشتراک گذاشت فیس بوک. می‌گوید: «پس از تقریباً ۸ سال کار با شگفت‌انگیزترین تیمی که تا به حال از حضور در آن لذت برده‌ام، با ناراحتی اعلام می‌کنم که شرکت First Contact Entertainment را تا پایان سال تعطیل خواهیم کرد.» بیانیه.

“فقدان پشتیبانی از VR در صنعت در نهایت تاثیر خود را گذاشته است. به عنوان یک توسعه دهنده بازی AAA VR، ما نمی توانیم هزینه های مورد نیاز را توجیه کنیم. [going] رو به جلو. ما تیمی از مبتکران بی باک هستیم که می‌خواهیم فن‌آوری‌های جدید را به محدودیت‌های خود برسانیم.”

ما Firewall Ultra را بازی کرده ایم! اما آیا این خوب است؟در یوتیوب تماشا کنید

First Contact گفت که به تیم خود افتخار می کند و از کسانی که در طول این سال ها از استودیو حمایت کرده اند تشکر می کند.

این بیانیه خاتمه یافت: «سوار وحشیانه ای بود، متشکرم.

First Contact Entertainment در سال ۲۰۱۸ Firewall Zero Hour را بر روی PSVR منتشر کرد. طرفدار ساکن واقعیت مجازی ما، ایان، در هنگام راه اندازی کاملاً با تیرانداز مورد علاقه قرار گرفت. آن را “بسیار متفکرانه” نامید.

متعاقباً سال گذشته یک پیگیری در قالب Firewall Ultra به PSVR2 رسید. در حالی که ایان هنوز احساس می‌کرد که با این نسخه «خیلی دوست‌داشتنی» وجود دارد، نمی‌توانست مشکلات آن را انکار کند. می توانید در ویدیوی بالا به تمام افکار ایان در مورد فایروال اولترا گوش دهید.

First Contact Entertainment همچنین Solaris Offworld Combat را بر روی PSVR و Oculus منتشر کرد. این یک تیراندازی اول شخص و تیمی بود که ایان به نام “بار از سرگرم کننده” برای بازی.

خبر بسته شدن اولین تماس در ادامه می آید تعطیلی و اخراج چندین استودیو دیگر در سراسر صنعت در طول ۱۲ ماه گذشته (اگرچه این موارد به VR نسبت داده نشده است).


منبع: https://www.eurogamer.net/studio-behind-playstation-firewall-games-shuts-down-due-to-lack-of-support-for-vr-within-industry

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *