استودیو Embark می‌گوید که باگ Finals مانع از «ممنوع کردن مؤثر متقلب‌ها» شد.

استودیو Embark می‌گوید که باگ Finals مانع از «ممنوع کردن مؤثر متقلب‌ها» شد.

استودیو Embark در حال بهبود اقدامات ضد تقلب در فینال پس از بازخورد بازیکن

فقط چند هفته بعد از آن پرتاب غافلگیر کننده در بازی تیراندازی چند نفره اول شخص، بازیکنان مشکلاتی را گزارش می کنند متقلبان بازی های آنها را آزار می دهد، مشکلی مهم که به نظر می رسد مسابقات رتبه بندی شده را غیرقابل بازی می کند.

به عنوان GamesRadar+ گزارش هایک پست به اشتراک گذاشته شده در فینال اختلاف سرور در ۱۸ دسامبر توضیح می‌دهد که توسعه‌دهنده به دلیل وجود یک باگ قادر به رفع مشکلات تقلب در بازی نیست.

داستی گوستافسون، سرپرست انجمن می‌گوید: «در چند روز گذشته، ما با یک مشکل فنی مواجه بودیم که مانع از ممنوعیت مؤثر کلاهبرداران شد. ما اکنون به راه حلی برای این اشکال نزدیک شده ایم و در حال حاضر مجدداً اقدامات ضد تقلب خود را تقویت می کنیم.

“از شکیبایی شما متشکریم که همچنان به حل مشکلات ادامه می‌دهیم. حفظ فضای صاف، امن و منصفانه برای بازیکنان بزرگترین اولویت ماست. ما برای مدت طولانی در این زمینه هستیم.”

Embark هیچ جزئیاتی در مورد این باگ ارائه نکرده است، اما بازیکنان خوشحال خواهند شد که بدانند رفع آن در راه است. علاوه بر این، تیم تدابیر امنیتی بیشتری را به بازی اضافه خواهد کرد تا از قطع کردن بازی توسط متقلبان بیشتر جلوگیری کند، که شامل تغییراتی در سیستم EAC (Easy Anti-Cheat) آن است.

گوستافسون در پاسخی جداگانه گفت: “EAC تنها اقدام ضد تقلب ما نیست. ما خیلی چیزها را به یکباره پیش می‌بریم. اما ما با مشکلی برخورد کرده‌ایم که باعث سردردهای زیادی شده است.” “امیدوارم تجربه شما در حال بهتر شدن باشد. لطفاً به ما زمان دهید تا مسائل را اصلاح کنیم. ما جدید هستیم و در حال تنظیم هستیم. من به تیم ایمان دارم.”

گوستافسون همچنین از بازیکنان خواسته است که به گزارش تقلب کنندگان ادامه دهند زیرا تیم “بی وقفه” برای رفع مشکل کار می کند.

Embark اخیرا منتشر شده است Hotfix برای بازی که هدف آن بهبود خواستگاری مبتنی بر مهارت بازی بودبه بازیکنانی با سطح مهارت مشابه امکان می دهد تا با هم همسان شوند.

برای اطلاعات بیشتر، حتماً فهرست ما را بررسی کنید بهترین بازی های FPS به همان خوبی بهترین بازی های تعاونی در حال حاضر موجود است


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/embark-studios-says-the-finals-bug-stopped-it-from-banning-cheaters-efficiently

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *