استودیو Nuclear Throne Vlambeer جزئیات آینده را با فروش سهام رامی اسماعیل نشان می دهد

چهار سال پس از توسعه دهنده بازی Nuclear Throne و Ridiculous Fishing Vlambeer اعلام کرد که درهای خود را می بندداین استودیوی مستقل بسیار مورد توجه دوباره به اخبار بازگشته است، و یکی از بنیانگذاران آن، جان ویلم نژمان، پس از تصمیم رامی اسماعیل برای فروش سهام خود، اکنون مالک کامل آن است.

Vlambeer توسط Nijman و اسماعیل در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و این استودیو – پس از انتشار مجموعه ای از عناوین تحسین شده، از جمله Super Crate Box و Luftrausers، در کنار Nuclear Throne و Ridiculous Fishing فوق الذکر – دهمین خود را با پایان دادن به آن جشن گرفت. این زوج در آن زمان نوشتند: «ما عملکرد زیبایی داشتیم، بازی‌های باورنکردنی ساختیم و با افراد شگفت‌انگیز کار کردیم، اما زمان چیزهای جدید فرا رسیده است. “بنابراین ما پایان Vlambeer را اعلام می کنیم… به نظر می رسد ما به آنچه که در نظر داشتیم دست یافته ایم – به عنوان یک استودیو، به عنوان صدا، و به عنوان یک فرد، و ما برای این سال های گذشته بی نهایت سپاسگزاریم.”

و به نظر می رسید که این پایان عملکرد چشمگیر Vlambeer است. با این حال، یکی از بنیانگذاران جان ویلم نایمن امروز فاش شد او اکنون مالک ۱۰۰ درصد استودیو است و برخی از برنامه های خود را برای آینده آن شرح می دهد. او توضیح داد: “بعد از اینکه پروژه اعلام نشده فعلی من انجام شد، مطمئن خواهم شد که Ultrabugs مورد انتظار Vlambeer منتشر می شود.” علاوه بر این، یک به‌روزرسانی برای Ridiculous Fishing EX – بازسازی سه‌بعدی Ridiculous Fishing، که توسط KO_OP Mode توسعه داده شده است – نیز در دست ساخت است که نویدبخش «محتوای جدید بسیار جالب و برخی… ماهی‌های غیر متعارف» است.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

Nijman می‌گوید که او همچنین می‌خواهد کاتالوگ کلاسیک نسخه‌های Vlambeer را حفظ کند تا «اطمینان حاصل شود که تعمیر و نگهداری لازم برای بازی در آینده را دریافت می‌کنند» و این در کنار قصد او برای «تداوم ساخت بازی‌های مستقل با تیم‌های کوچک باحالی است که من همیشه داشتم.» !”.

Nijman در پایان اعلامیه خود گفت: “یک تشکر بزرگ از همه همکاران شگفت انگیز Vlambeer، و همه کسانی که بازی های ما را در طول سال ها ممکن کردند.”

در مورد اسماعیل، او دلایل خود را برای فروش سهام خود در وبلاگ خود مطرح کرد. او می گوید: «در تقریباً نیم دهه از تعطیلی Vlambeer توضیح داد“روشن شده است که – در حالی که ما هر دو از آزادی جدید خود و توانایی خود برای کار مستقل از یکدیگر خوشحال بودیم – از اینکه همه چیز به کجا ختم شد کاملا راضی نبودیم. احساس برزخی عجیبی بود که هیچ یک از ما نمی توانستیم در آن متعهد شویم. زمان و تلاش Vlambeer باید حفظ شود، اما هر دوی ما برای انجام هر اقدامی به یکدیگر وابسته بودیم.”

“در نهایت، ما به این نتیجه رسیدیم که Vlambeer بهتر است در دست یکی از ما باشد. پس از بحث در مورد معنای آن و اینکه چه کسی باید باشد، تصمیم گرفتم به Jan Willem اجازه بدهم سهم من از Vlambeer را بخرد. Jan کار کنونی ویلم همچنان با زیبایی شناسی استودیو هماهنگ است و تمرکز مداوم او بر روی بازی های کوچک همچنان با برند مطابقت دارد. توانایی او در تصمیم گیری بدون نیاز به هماهنگ کردن زمان ها و برنامه ها با شخص دوم به Vlambeer آینده بهتری را می دهد. am. امیدواریم که این وضعیت جدید آینده پایدارتری را به ولامبر بدهد – حتی اگر این به یک خواب زمستانی ادامه یابد.

اسماعیل در پایان گفت: “برای من این پایان یک داستان است – و شروع داستانی دیگر. با این آزادی و زمان تازه به دست آمده، آینده من به عنوان یک توسعه دهنده بازی در چند پروژه کاملاً متفاوت نهفته است که در حال چرخش هستند. دیگر با زیبایی‌شناسی و برندی که Vlambeer در طول سال‌ها با دقت آن را مدیریت کرده است، مناسب نیستند… در حالی که به این زودی‌ها خبری در مورد هیچ یک از پروژه‌های بازی‌های هیجان‌انگیز خود نخواهم داشت، انتظار دارم بتوانم برخی از ابتکارات خود را به اشتراک بگذارم. من در آینده نزدیک بسیار مشتاق هستم.”

“منتظر باشید، و در حال حاضر، از همه محبت و حمایت شما از کار من در Vlambeer در یک دهه و نیم گذشته سپاسگزارم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/nuclear-throne-studio-vlambeer-details-future-as-rami-ismail-sells-shares?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *