استودیو Subnautica 2 به ادعای ناشر پاسخ می دهد که دنباله آن یک بازی چند نفره با سرویس زنده است

توسعه دهنده Subnautica 2 Unknown Worlds به دنبال اعلام ناشر Krafton مبنی بر اینکه دنباله بقا در زیر آب یک عنوان چند نفره خواهد بود که از “مدل بازی به عنوان سرویس” استفاده می کند، به نگرانی های طرفداران رسیدگی کرده است.

Krafton در آخرین گزارش درآمد مالی خود این ادعاها را مطرح کرد، که همچنین خبر Subnautica 2 – سومین بازی از سری جهان‌های ناشناخته را به دنبال داشت. اصل تحسین شده ۲۰۱۸ و ادامه آن در سال ۲۰۲۱ Subnautica: Below Zero – امسال منتشر خواهد شد. و با شروع به ابراز نارضایتی طرفداران از انحراف آشکار از اکشن بقای انفرادی و مستقل بازی های قبلی Subnautica، Unknown Worlds به سرعت وارد عمل شد و ارائه داد. توضیح در وبلاگش.

با شروع اعلام چند نفره، ظاهراً این خیلی درست است، زیرا Subnautica 2 قابل بازی با حداکثر چهار بازیکن تایید شده است. با این حال، Unknown Worlds تاکید می‌کند که دنباله آن «متمرکز بر چند نفره نیست» و این همکاری «کاملاً اختیاری» است و بازیکنان نیز در صورت تمایل می‌توانند بازی را به‌طور کامل انفرادی انجام دهند.


استودیو Subnautica 2 به ادعای ناشر پاسخ می دهد که دنباله آن یک بازی چند نفره با سرویس زنده استتریلر بازی Subnautica: Below Zero


Subnautica: زیر صفر دسترسی اولیه را در سال ۲۰۲۱ ترک کرد.

در مورد زنگ‌های هشدار ادعای «بازی‌ها به‌عنوان سرویس» کرافتون که به صدا در می‌آیند، Unknown Worlds اصرار دارد که دلیلی برای وحشت وجود ندارد و می‌گوید: «ما صرفاً قصد داریم بازی را برای سال‌های آینده به‌طور مداوم به‌روزرسانی کنیم… مدل به‌روزرسانی دسترسی، گسترش یافته است. هیچ نبردی نمی گذرد بدون اشتراک. در مورد ریزتراکنش ها؟

که در نهایت، ما را به اعلام Krafton می‌رساند که Subnautica 2 امسال منتشر خواهد شد – که استودیو می‌گوید درست نیست. Unknown Worlds توضیح می دهد: «Early Access برای عرضه در سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته نشده است، اما ما قصد داریم در اواخر سال جاری اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذاریم». این سایت افزود: “از اینکه مراقب هرگونه اخباری در مورد پیشرفت ما در بازی بعدی هستید، متشکرم.” ما بسیار هیجان‌زده هستیم که به شما نشان دهیم روی آن چه کار کرده‌ایم و امیدواریم که شما هم مانند ما آن را دوست داشته باشید.»

جهان های ناشناخته – که بود توسط شرکت PUBG Krafton خریداری شد در سال ۲۰۲۱ – در حال حاضر دو پروژه تایید شده در دست کار است: Subnautica 2 و مبارز تاکتیکی الهام گرفته از تبلت Moonbreaker، که به‌روزرسانی ۱٫۰ خود را در ابتدای فوریه پس از چهار ماه دسترسی زودهنگام Steam دریافت کرد. در ابتدا قرار بود این بازی دارای جعبه های غارت، پاس جنگ، ارز مجازی و یک فروشگاه ممتاز درون بازی باشد، اما جهان های ناشناخته از آن برنامه ها عقب نشینی کرد در اکتبر ۲۰۲۳ پس از “خواندن و ارزیابی” بازخورد بازیکنان – با توجه به رابرت پرچس از Eurogamer چیزهای خوبی در مورد Moonbreaker برای گفتن داشتم زمانی که سال گذشته آن را بازی کرد، خارج از درآمدزایی آن.


منبع: https://www.eurogamer.net/subnautica-2-studio-responds-to-publisher-claims-its-a-multiplayer-live-service-game?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *