اسلات قلم S بالاخره به Galaxy Z Fold می آید؟

طرفداران سامسونگ درخواست داخلی دارند قلم اس برای چند سال در سری گلکسی زد فولد. صادقانه بگویم، ما متعجبیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است، اما به لطف حق اختراع اخیر سامسونگ، به نظر می رسد که این شرکت قطعا در تلاش است تا این موضوع را در مقطعی در آینده به واقعیت تبدیل کند.

تفصیلی توسط StudyMO در همکاری @xleaks7، پتنت سامسونگ مملو از تصاویری از طراحی دستگاه گلکسی Z با اسلات برای قلم S است. به نظر می رسد سامسونگ هنوز تصمیمی در مورد محل قرارگیری آن، احتمالاً در کنار یا پشت، نداشته است، اما مهمتر از همه، سامسونگ تضمین می کند که پس از تولید و در دسترس بودن، همه آن توسط قانون محافظت می شود. به نظر می رسد بسیاری از حق ثبت اختراع بر نحوه تعامل قلم با دستگاه متمرکز شده است، با طرح های S Pen با جزئیات انواع دکمه ها و کلیک ها.

اسلات قلم S بالاخره به Galaxy Z Fold می آید؟

می توانید کل پرونده ثبت اختراع را مشاهده کنید اینجااما موضوع سامسونگ بسیار واضح است. مردم یک تاشو نازک می خواهند که خیلی حجیم نباشد. هنگام اضافه کردن یک اسلات برای قلم S، هیچ کاری به جز افزایش حجم به دستگاه وجود ندارد. در هر یک از طرح‌هایی که می‌بینیم، قلم یا در پشت یا کناری به دستگاه متصل می‌شود و اساساً بخشی از دستگاه می‌شود. در زیر نشان داده شده است، این نوع طراحی نه تنها قلم S را به دستگاه می آورد، بلکه به حفظ مشخصات باریک آن نیز کمک می کند.

سامسونگ در جلوگیری از انتشار نشت ها خیلی خوب نیست، بنابراین تصور می کنم اگر یک طراحی جدید دیوانه کننده برای سری گلکسی زد فولد دریافت کنیم، نسبتاً به زودی آن را خواهیم دید. تصور من این است که نه، گلکسی زد فولد ۶ این را نخواهد داشت. راه‌های زیادی وجود دارد که طرح‌هایی از این دست، حداقل در ذهن من، ممکن است اشتباه پیش بروند. در حال حاضر، بهتر است یکی از آن قاب های S Pen وحشتناکی را که آنها می سازند، تهیه کنید.

آیا در مورد آوردن قلم S به Galaxy Z Fold فکر می کنید؟ آیا واقعاً لازم است اینگونه اتفاق بیفتد؟

// StudyMO


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/03/galaxy-z-fold-6-with-slot-for-s-pen-it-could-happen/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *