اسنپ ​​ChatGPT را با تمرکز بر هوش مصنوعی در Lens Fest به عینک AR خود اضافه می کند

اسنپ ​​ChatGPT را با تمرکز بر هوش مصنوعی در Lens Fest به عینک AR خود اضافه می کند


اسنپ ​​گفت که ChatGPT را به عینک واقعیت افزوده خود اضافه می کند زیرا هوش مصنوعی به بخشی جدایی ناپذیر از محصولات مصرفی تبدیل می شود.

اسنپ ​​در همکاری با OpenAI، ChatGPT Remote API را ایجاد کرد که به توسعه دهندگان لنز این امکان را می دهد تا از قدرت ChatGPT در لنزهای خود استفاده کنند. این راه را برای یادگیری، مکالمه و تجربیات خلاقانه جدید و جذاب برای اسنپ چترها هموار می کند. علاوه بر این، یک مولد ماسک صورت سه بعدی یکپارچه شده است که امکان ایجاد سریع لنزهای خودبیان را فراهم می کند. این ادغام نسل هوش مصنوعی و قابلیت‌های مش چهره پیشرفته، ایجاد لنزهای ویروسی بالقوه را در عرض چند ثانیه تسهیل می‌کند.

در شرکت لنز فست ۲۰۲۳ در رویداد، اسنپ نسخه بتای Lens Studio 5.0 خود را برای توسعه VR پیشرفته معرفی کرد. بیش از ۳۳۰۰۰۰ توسعه دهنده روی اکوسیستم اسنپ کار می کنند. اسنپ ​​در طول زمان بیش از ۳٫۵ میلیون لنز فروخته است و اسنپ چتترها آنها را بیش از سه تریلیون بار در سال گذشته مشاهده کرده اند.

ماموریت Snap این است که از طریق ارائه‌هایی مانند Camera Kit و Spectacles، این جامعه AR را با پیشرفته‌ترین ابزارهای موجود برای ایجاد نسل بعدی تجربیات AR، نه فقط برای Snapchat بلکه فراتر از آن، تقویت کند.

رویداد

GamesBeat Next On-Demand 2023

آیا بازی GamesBeat Next را از دست دادید؟ به کتابخانه درخواستی ما بروید تا از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی مطلع شوید.


الان ببین

محور اصلی این ماموریت بازسازی Lens Studio است، نرم افزاری که زیربنای ایجاد لنزها را تشکیل می دهد.

Lens Studio 5.0 Beta تأکید قابل توجهی بر بهبود عملکرد، به ویژه هنگام توسعه پروژه های پیچیده AR دارد. پروژه‌ها اکنون ۱۸ برابر سریع‌تر بارگیری می‌شوند و فرآیند توسعه را برای سازندگان واقعیت افزوده ساده می‌کند.

Lens Studio 5.0 Beta بر تقویت همکاری در تیم های توسعه تمرکز دارد. اکنون از ابزارهای کنترل نسخه مانند Git پشتیبانی می کند و قابلیت های مدیریت پروژه را افزایش می دهد. توسعه دهندگان متعدد می توانند به طور همزمان روی پروژه ها کار کنند و فرآیند خلاقیت را ساده کنند.

جدا از این ابزارهای جدید، شرکت اسنپ به ارائه پشتیبانی مستمر به توسعه دهندگان در ایجاد کسب و کار و مخاطبان خود بر روی پلت فرم اختصاص دارد. معرفی سال گذشته لنزها با کالاهای دیجیتال به توسعه دهندگان اجازه داد تا مدل های درآمدی را مستقیماً در لنزهای خود بگنجانند. اکنون، کالاهای دیجیتال برای همه توسعه‌دهندگان قابل دسترسی است، و امکان ارائه ویژگی‌های AR انحصاری را در لنزها فراهم می‌کند، که Snapchatters می‌تواند با پرداخت هزینه آن را باز کند. بخش جدیدی در لنز اکسپلورر به طور فعال لنزهای دارای کالاهای دیجیتال را تبلیغ می‌کند و آنها را به راحتی برای اسنپ‌چتترها قابل کشف و در دسترس قرار می‌دهد.

جیتیش سینگ، یکی از اعضای شبکه لنز اسنپ، در بیانیه‌ای گفت: “من واقعاً از اینکه چقدر آسان است از لنز استودیو ۵٫۰ بتا استفاده کنم، تحت تأثیر قرار گرفتم. سرعت راه‌اندازی سریع است و توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا چندین مورد را باز کنند. همزمان پروژه‌ها برای گردش کار کارآمدتر. و از طریق ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مولد، توسعه دارایی آسان‌تر از همیشه است. اکنون، گردش کار ایجاد AR ساده‌تر شده است، زیرا توسعه‌دهندگان می‌توانند دارایی‌ها را مستقیماً در Lens Studio ایجاد کنند، به جای تکیه بر چندین مورد. ابزارهای خارجی پیشرفت ویژگی های Gen AI در Lens Studio توسعه دهندگان را به خلاقیت بی حد و حصر باز می کند.

Snap Inc. همچنین از شتابی که با برنامه Lens Creator Rewards به دست آمده است که تابستان امسال آغاز شد ابراز خوشحالی کرد. این برنامه جوایز ماهیانه تا ۷۲۰۰ دلار را برای لنزهایی با عملکرد برتر در مناطق انتخاب شده ارائه می دهد. در طول ماه افتتاحیه آن، بیش از ۴۵۰۰۰ لنز به این برنامه پیوستند و بیش از ۵ میلیارد تعامل با لنز توسط اسنپ چتر ایجاد کردند.

اینا اسپارو، یکی دیگر از اعضای شبکه لنز اسنپ، در بیانیه ای گفت: “Lens Studio 5.0 Beta یک گام بزرگ رو به جلو برای توسعه AR است، زیرا ابزارهای هوشمندانه جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که امکانات نامحدودی را در دسترس شما قرار می دهد، در حالی که فوق العاده است. استفاده از توسعه‌دهندگان AR آسان است. ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مولد فرآیند ایجاد را در یک گردش کار ساده در Lens Studio به جای استفاده از چندین ابزار خارجی که قبلاً استفاده می‌کردم، ساده می‌کند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. چه مقالات ما را بخوانید، چه به پادکست‌های ما گوش دهید یا ویدیوهای ما را تماشا کنید، GamesBeat به شما کمک می‌کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/snap-adds-chatgpt-to-its-ar-glasses-with-focus-on-ai-at-lens-fest/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *