اسپرسو عشق خود را با این ۱۲ ایده هدیه فوق العاده برای عاشق قهوه در زندگی شما

اگر مطمئن نیستید که برای کریسمس چه چیزی را برای عزیزانتان تهیه کنید اما می دانید که آنها عاشق قهوه هستند، در جای مناسبی هستید.

حتی افرادی که قهوه‌شان را جدی می‌گیرند، معمولاً برای روتین‌های صبحگاهی‌شان تنظیمات غیرقابل تحملی دارند. شاید آنها یک فرنچ پرس خوب داشته باشند، اما این قابل مقایسه با آن نیست بهترین دستگاه های قهوه ساز بیرون وجود دارد. نه زمانی که بتوانید مدلی تهیه کنید که با فشار یک یا دو دکمه با حداقل تمیز کردن، یک فنجان قهوه بیرون بیاورد یا مدلی که به ایجاد لاته در سطح کافه با هزینه کم کمک کند.

از آنجایی که این یک راهنمای هدیه برای دوستداران قهوه است، اینجا فقط قهوه سازها نیستند. ما تعدادی لوازم جانبی را برای جوراب‌های جوراب‌دار یا هدایای مکمل اضافه کرده‌ایم. اگرچه ما از کل بحث در مورد اینکه بهترین قهوه چیست صرف نظر می کنیم، مطمئن شوید که مقداری دانه (یا غلاف) تازه را با هدیه مرتبط با قهوه خود اضافه کنید.

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ تعطیلات! و برای معاملات مخصوصاً در مورد دستگاه های قهوه، به قسمت مراجعه کنید بهترین معاملات قهوه ساز ما در دسامبر پیدا کردیم.

بهترین هدایای قهوه ساز با قیمت مناسب

بهترین هدایای لوازم جانبی قهوه ساز قطره ای

این بهترین قهوه سازهای قطره ای زندگی قهوه خود را بسیار آسان تر می کنند در حالی که هنوز یک فنجان جو با کیفیت ارائه می دهند. با این حال، راه‌هایی برای گسترش این تجربه وجود دارد، خواه توانایی امتحان دستور العمل‌های نوشیدنی قهوه جدید یا بردن آن قهوه در جاده‌ها.

بهترین هدایای لوازم جانبی اسپرسو

اگر یکی از اعضای خانواده شما خبره قهوه باشد، یکی از قهوه را دارد یا می خواهد بهترین دستگاه های اسپرسوساز تا رویاهای لاته خود را محقق کنند. اگر اینطور است، ما چند ابزار اضافی را انتخاب کرده‌ایم که به آنها کمک می‌کند از جاه‌طلبی‌های خود در سطح باریستا نهایت استفاده را ببرند.

بهترین هدایای اکسسوری تک نفره

این بهترین دستگاه های نسپرسو اوج راحتی هستند، اما طعم بسیار خوبی نیز دارند. اگرچه به اندازه دسته قبلی ما درگیر نیست، اما هنوز هم لوازم جانبی وجود دارد که می توانید زیر درخت بیندازید تا روز کریسمس عاشق قهوه خود را کمی شادتر کنید.

فروش تعطیلات بیشتر


منبع: https://www.techradar.com/home/air-fryers/espresso-your-love-with-these-12-wonderful-gift-ideas-for-the-coffee-lover-in-your-life

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *