اشتراک بعدی گوگل امنیت و فضای ذخیره سازی را ترکیب می کند

گوگل خدمات و محصولات زیادی می فروشد. ما هرگز گزینه اشتراک همه‌کاره واقعی را ندیده‌ایم گوگل با همه چیز آنها دارند، احتمالاً به این دلیل که نیاز به داشتن بیش از ۱۰۰ چیز و هزینه زیادی دارد. برای ما اندرویدی‌ها، نزدیک‌ترین چیزی که گوگل به اشتراک معقول همه‌کاره ارائه کرده بود، بود Pixel Passاما با توجه به نحوه عمر کوتاهی که بود، ما فرض می کنیم که خیلی محبوب نبود. این مانع از تلاش مجدد گوگل نمی شود.

بر اساس کشف کدهای اخیر که در جدیدترین برنامه Google Home انجام شد، Google در حال آماده سازی اشتراک جدیدی است که می تواند پیشنهادات Nest Aware و آنچه به نظر می رسد Google One باشد را ترکیب کند. به طور خاص، کد به ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی برای سرویس‌هایی مانند Gmail و Drive و همچنین «مزایای بیشتر» اشاره می‌کند که به فرض Google One اعتبار بیشتری می‌دهد.

ما هنوز جزئیات قیمت را نداریم، اما برای حدس زدن، یک حساب ۲ ترابایتی در Google One در حال حاضر ۱۰ دلار در ماه قیمت دارد. Nest Aware از ۸ دلار در ماه شروع می شود. آیا مطمئن هستید که گوگل می تواند یک بسته نرم افزاری در حدود ۱۲ تا ۱۵ دلار در ماه ارائه دهد؟

به‌عنوان فردی که به طور جداگانه مشترک Google One و Nest Aware است، مایلم درباره این پیشنهاد بیشتر بدانم. تنها چیزی که وجود دارد این است که من به فضای ذخیره سازی ۲ ترابایتی نیاز ندارم. من از گزینه ۱۰۰ گیگابایت استفاده می کنم و هزینه آن را پرداخت می کنم با استفاده از اعتبار کسب شده من در Google Play. هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم نظرسنجی های کافی برای خرید گزینه ۲ ترابایتی انجام دهم.

با کسب اطلاعات بیشتر، شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

// ۹to5Google


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/27/google-readying-new-all-in-one-subscription-option/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *