اشکال عمر باتری اپل واچ با watchOS 10.1.1 برطرف شد

اگر اپل واچ شما مانند گذشته شارژ خود را حفظ نکرده است، وقت آن است که به آخرین نسخه watchOS به روز رسانی کنید. در اوایل این ماه، چندین کاربر اپل واچ متوجه شدند که باتری‌هایشان سریع‌تر از حد معمول تخلیه می‌شود و پس از نصب watchOS 10.1. البته، کاربران به رسانه های اجتماعی مراجعه کردند تا مشاهدات خود را بیان کنند و مطمئن شوند که این یک اتفاق مجزا نیست. بعد، اپل به خالی شدن باتری اذعان کرد این مشکل را منتشر کرد و قول داد که یک اصلاح را منتشر کند – که امروز با آخرین نسخه watchOS اتفاق افتاد. ۱۰٫۱٫۱٫ به طور خاص، اپل می گوید که این به روز رسانی “مشکلی را برطرف می کند که می تواند باعث تخلیه سریعتر باتری برای برخی از کاربران شود.”

اپل طی سال‌ها با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری خود مسیر طولانی را طی کرده است. این روزها، بیشتر به‌روزرسانی‌های اپل نسبتاً پایدار هستند، اما این بدان معنا نیست که آنها در برابر ضربه خوردن مصون هستند. اشکال گاه به گاه که می تواند به طور قابل توجهی بر کاربران تأثیر بگذارد. اپل واچ یک دستگاه پوشیدنی است که در روال بسیاری از افراد درگیر شده است. برای هماهنگی با نیازهای کاربران، عمر باتری خوب در ساعت هوشمند ضروری است.

بنابراین، این راه حل نمی تواند به زودی انجام شود زیرا مشکل تخلیه باتری تعداد زیادی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده است. یک کاربر گفت «watchOS 10.1 باتری اپل واچ من را می کشد» و باعث می شود در کمتر از یک ساعت از ۱۰۰ به ۵۰ درصد کاهش یابد. علاوه بر این، این مشکل بر ساعت‌های اپل تأثیر گذاشته است، از جمله ساعت‌های قدیمی‌تر مانند SE و جدیدترین مدل‌هایی مانند ساعت اپل واچ اولترا ۲.

واچ او اس ۱۰٫۱٫۱ اپل نیز طبق معمول دارای رفع اشکال نامشخصی است. طبق معمول، این به روز رسانی در کنار یک iOS مربوطه، ۱۷٫۱٫۱ ارائه می شود. این به‌روزرسانی به ویژگی‌های Apple Pay و NFC می‌پردازد که پس از شارژ بی‌سیم در خودروهای خاص، در مدل‌های آیفون ۱۵ کار نمی‌کنند. همچنین دارای یک راه حل بسیار مهم برای گرافیک بارش برف در ویجت آب و هوا در صفحه قفل است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-watch-battery-life-bug-is-fixed-with-watchos-1011-215917460.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/apple-watch-battery-life-bug-is-fixed-with-watchos-1011-215917460.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *