اطلاعات بیشتر سامسونگ گلکسی فیت ۳ نشان می دهد که این گوشی برای تاج Fitbit عرضه می شود

اطلاعات بیشتر سامسونگ گلکسی فیت ۳ نشان می دهد که این گوشی برای تاج Fitbit عرضه می شود

اطلاعات به بیرون درز می کند از قبل در مورد سامسونگ گلکسی فیت ۳و آخرین شایعه ای که به ما رسیده است نشان می دهد که ردیاب تناسب اندام آینده سامسونگ می تواند آن را ارائه دهد بهترین Fitbits یک رقابت بسیار قوی

به گفته افشاگر احمد قویدر (از طریق SamMobileسامسونگ گلکسی فیت ۳ از صفحه نمایش ۱٫۶۱ اینچی با تراکم ۳۰۲ پیکسل در هر اینچ برخوردار خواهد بود. ظاهراً از آلومینیوم ساخته شده و ۲۱٫۳۹ گرم وزن دارد.

رنگ‌هایی که طبق گزارش‌ها می‌توانید این پوشیدنی را بخرید، خاکستری، نقره‌ای و طلایی صورتی هستند – و گفته می‌شود که دستگاه تا ۲۱ روز عمر باتری را ارائه می‌کند، که مدت زمان قابل توجهی برای یک ردیاب با یک نمایش رنگی

همه اینها جزئیات بیشتری را به شایعاتی اضافه می کند که قبلاً در مورد Samsung Galaxy Fit 3 با آن مواجه شده بودیم. ما قبلاً رندرهای لو رفته دیده شده است برای مثال، ردیاب تناسب اندام، نمایشگر بزرگتر را در این مدل نشان می دهد.

بیشتر ببین

در مقابل Galaxy Fit 2

شنیده بودیم که گلکسی فیت ۳ نسبت به نسل قبلی خود باتری بزرگتری خواهد داشت، اما ۲۱ روز زمان زیادی بین شارژ شدن است. در ما بررسی Samsung Galaxy Fit 2ما برای رسیدن به ۱۵ روز عمر باتری که سامسونگ برای استفاده عمومی وعده داده بود، تلاش کردیم.

گلکسی فیت ۲ در واقع قرار بود عمر باتری ۲۱ روزه را در حالت کم مصرف داشته باشد، اگرچه در آزمایشات خود چیزی نزدیک به آن ندیدیم. گلکسی فیت ۳ ممکن است باتری با ظرفیت بیشتری داشته باشد، اما به نظر می رسد که صفحه نمایش بزرگتر و به سبک ساعت هوشمند نیز دارد.

با در نظر گرفتن ارزش استفاده حدود یک هفته بین شارژ در ما گزارش دادیم بررسی Fitbit Sense 221 روز جاه طلبانه به نظر می رسد – اما باید منتظر بمانیم و ببینیم مهندسان سامسونگ با فضای محدود این دستگاه چه کاری انجام داده اند.

با Samsung Galaxy Fit 3 اکنون نشان می دهد در پایگاه داده های نظارتی، راه اندازی ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد. ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد آن را در کنار سامسونگ گلکسی اس ۲۴که گفته می شود در ژانویه ۲۰۲۴ عرضه می شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/fitness-trackers/more-samsung-galaxy-fit-3-leaks-suggest-its-coming-for-fitbits-crown

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *