اطلاعات فاش شده جدید Nothing Phone 2a شامل تصاویر، قیمت ها، رنگ ها و مشخصات است

اطلاعات فاش شده جدید Nothing Phone 2a شامل تصاویر، قیمت ها، رنگ ها و مشخصات است

این یک دوره تعطیلات شلوغ بوده است هیچی تلفن ۲a درز، با جزئیات تایید نشده زیادی در مورد گوشی میان رده مورد انتظار که به صورت آنلاین ظاهر می شود – از جمله مشخصات احتمالی، رنگ ها و قیمت های خرده فروشی.

تیتر چاشنی رولاند کوانت (از طریق چک دفترچه یادداشت) پیشنهاد کرده است که دو پیکربندی از این گوشی در دسترس خواهد بود: یکی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی.

همانطور که از ما خواهید دید بررسی Nothing Phone 2این دو پیکربندی با پرچمدار فعلی Nothing مطابقت دارند – اگرچه این گوشی دارای گزینه اضافی ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای کسانی است که می خواهند کمی بیشتر بپردازند.

همان منبع ادامه می دهد که این گوشی در رنگ های سفید یا مشکی و با قیمت کمتر از ۴۰۰ یورو (حدود ۴۴۰ دلار / ۳۴۵ پوند / ۶۵۰ دلار استرالیا) در دسترس خواهد بود. را گوشی هیچی ۲ برای مقایسه با قیمت اولیه ۶۷۹ یورو / ۵۹۹ دلار / ۵۷۹ پوند / ۱۰۴۹ دلار استرالیا به فروش رسید – بنابراین می‌توانیم شاهد کاهش بیش از ۴۰ درصدی قیمت در مدل اقتصادی باشیم.

بیشتر ببین

تصاویر و نشت های قبلی

ما همچنین شاهد نمایش برخی از رندرهای غیررسمی از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo بودیم که توسط افشاگر منتشر شد. سنیتون. رنگ‌های سفید و سیاه و همچنین نسخه تک رنگ آشنای اندروید که چیزی تولید نمی‌کند، مشهود هستند.

همانطور که در نشت های قبلیتعداد کمتری از چراغ‌های گلیف در اطراف پشت گوشی دیده می‌شود و یک دوربین دوگانه افقی که یادآور گوشی‌های قدیمی‌تری مانند Samsung Galaxy S10 است.

صحبت از دوربین ها، ما نیز شنیده شده است Nothing Phone 2a قرار است با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی که پشت سر هم کار می کنند وارد بازار شود. این با Nothing Phone 2 مطابقت دارد، بنابراین ممکن است از نظر دوربین تغییر چندانی نداشته باشد.

انتظار می رود Nothing Phone 2a با پردازنده کندتری عرضه شود، که یکی از راه هایی است که هیچ چیز نمی تواند به قیمت پایین تری برسد. تاریخ انتشار ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ در کنگره جهانی موبایل نیز مطرح شده است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/nothing-phones/new-nothing-phone-2a-leaks-include-images-prices-colors-and-specs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *