اطلاعیه همراه اول درباره افزایش تعرفه اینترنت

همراه اول اطلاعیه‌ای درباره اصلاح قیمت بسته‌های اینترنتی و معرفی بسته‌های جدید منتشر کرد. بنابراعلام این اپراتور، افزایش قیمت اینترنت حداکثر ۳۴درصد است.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی همراه اول، این شرکت اعلام کرد اصلاح قیمت با افزایش حداکثر ۳۴ درصدی و با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صورت گرفته است. افزایش نرخی که پس از دریافت تعهدات در خصوص سرمایه‌گذاری و افزایش کیفیت شاخص‌های ارتباطی انجام شده است.

همراه اول در این اطلاعیه تأکید کرده است که ثابت ماندن بیش از این قیمت بسته‌های اینترنت همراه، می‌توانست به رکود صنعت ارتباطات و افت قابل‌توجه کیفیت شبکه ارتباطی بینجامد: «علی‌رغم فشار قابل‌توجه بار تورمی ایجاده شده در چند سال‌ گذشته، همراه اول تمام توان و ظرفیت خود را برای نگهداری و ارتقاء شبکه ارتباطی به کار بسته است.»

بزرگترین اپراتور کشور، ساخت و تجهیز سایت‌های جدید، نگهداری و ارتقاء سایت‌های موجود و توسعه فناوری‌های جدید نظیر شبکه ۵G را نیازمند سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی دانسته و خاطرنشان کرده است که بخشی از این سرمایه‌گذاری از محل فروش بسته‌های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه تامین می‌شود.

این اپراتور همچنین در اطلاعیه خود نوشت: «افزایش هزینه‌های اپراتورها در حالی است که صنعت ارتباطات کشور نه تنها هیچ یارانه‌ای دریافت نمی‌کند، که با شرایط سخت موجود، بار توسعه شبکه و انتظارات توسعه‌ای در این بخش را نیز بر دوش می‌کشد.»

تغییرات بسته‌های اینترنت همراه اول

همراه اول به همراه اطلاعیه خود، جدولی از تغییرات بسته‌های اینترنت همراه نیز منتشر کرده، اقدامی که خواسته سازمان تنظیم مقررات بوده است. در ادامه می‌توانید جدول مقایسه‌ای قبل و بعد از اصلاح قیمت‌ها را مشاهده کنید:

اطلاعیه همراه اول درباره افزایش تعرفه اینترنت

این اپراتور همچنین بسته‌های جدید بلند مدت سه، چهار و شش ماهه تعریف کرده است:


منبع: https://digiato.com/iran-technology-news/hamrah-aval-announcement-increase-internet-tariff

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *