اعضای Prime می‌توانند یک زنگ ویدیویی Blink و دو دوربین در فضای باز را با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کنند

اگر اخیراً به مکان جدیدی نقل مکان کرده اید یا فقط به دنبال آن هستید امنیت خانه خود را به روز کنید، اکنون زمان خوبی برای انجام این کار است. اگرچه جمعه سیاه آمد و رفت، بسته ویدیویی زنگ درب Blink و دو نسل چهارم دوربین‌های امنیتی هوشمند فضای باز در حال حاضر با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می رسد (دستگاه ها در صورت خرید جداگانه به ۳۱۵ دلار می رسند). گرچه یک نکته کوچک وجود دارد: این معامله فقط برای اعضای Prime در دسترس است.

در حالی که اعضای Prime به a دسترسی داشتند معامله مشابه در سپتامبراین بار، دو دوربین Blink در فضای باز گنجانده شده است مدل نسل چهارم. دوربین ها کیفیت تصویر بهتر و حساسیت به نور کم را ارائه می دهند. آنها همچنین میدان دید گسترده ای دارند، ۱۴۳ درجه در مقایسه با ۱۱۰ درجه سلف خود. قبل از اینکه باتری نیاز به تعویض داشته باشد، دوربین ها باید دو سال کار کنند. این بسته شامل شش باتری لیتیوم AA دوتایی، به همراه یک ماژول Sync 2، یک کابل USB، سه کیت نصب و یک آداپتور برق است.

دوربین فضای باز و زنگ ویدیوی درب Blink هر دو به شما این امکان را می دهند که با هر کسی که بیرون است بشنوید و صحبت کنید. همچنین می‌توانید با تنظیم زنگ‌های درون برنامه‌ای یا با دوربین داخلی Blink Mini به‌صورت بی‌سیم از زنگ در استفاده کنید. در غیر این صورت، می توانید انتخاب کنید که آن را به سیستم موجود خود متصل کنید. می‌توانید هر کلیپ از این دستگاه‌ها را با یک آزمایش ۳۰ روزه در فضای ابری ذخیره کنید طرح اشتراک چشمک زدن مشمول. پس از آن، Blink Plus سالانه ۱۰۰ دلار برای شما هزینه خواهد داشت.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/prime-members-can-buy-a-blink-video-doorbell-and-two-outdoor-cameras-for-100-103504782.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/prime-members-can-buy-a-blink-video-doorbell-and-two-outdoor-cameras-for-100-103504782.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *